اراک -جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دوران جنگ تحمیلی و ۳۰ سال حصر و تحریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مقاومت در جبهه حق و باطل متوقف نشده است و هنوز رزمندگان جان برکف و همه دلسوزان نظام و انقلاب آماده جان نثاری هستند.

به گزارش قدس آنلاین؛   سردار «علی فدوی» روز سه شنبه در اجلاسیه نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در مصلی شهر خمین افزود: ۴۰ سال است که به برکت انقلاب اسلامی، دشمنان و توطئه گران فرصت هیچ گونه دست درازی به کیان نظام و انقلاب ایران نداشته اند و امروز کوچکترین رزمنده انقلاب با اقتدار کامل آماده جانفشانی است.

وی گفت: در جریان جنگ تحمیلی ۱۰۰ میلیارد دلار تجهیزات مختلف توسط کشورها در اختیار رژیم بعث عراق قرار گرفت اما رزمندگان اسلام جانانه در برابر تجاوزگری دشمنان ایستادند.

سردار فدوی ادامه داد: هرچه که امروز در نظام اسلامی وجود دارد برگرفته از عظمت امام راحل است و مجاهدان انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با عشق به خمینی کبیر در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند.

وی گفت: در دوران جنگ تحمیلی ۵۴ کشور و ابرقدرت بزرگ علیه ایران به میدان آمدند و رژیم منفور بعث عراق را یاری کردند و پیروزی و مقاومت جانانه فرزندان این آب و خاک در واقع تحقق وعده الهی پروردگار بود.

سردار فدوی گفت: امروز آرمان های مقتدرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها در داخل بلکه فراتر از مرزها قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.