سنندج - فرمانده انتظامی بیجار از انهدام ۱۰ باند بزرگ قاچاق کالا در شهرستان خبر داد و افزود: در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی، در راه مبارزه با ورود کالای قاچاق به بازار از تمام انرژی و نیروی خود استفاده کرده و ۱۰ باند بزرگ کالای قاچاق توسط یگان مبارزه با کالا و ارز قاچاق شناسایی و منهدم شد.

۱۰ باند قاچاق کالا در بیجار متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین؛ سرهنگ محمدصادق پیروزی روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی کشور، بیشترین کالاهای قاچاق کشف شده از این باندها، سلاح های جنگی و ابزارهای متنوع و جدید جاسوسی است که برای عملیاتهای خراب کارانه قرار بود در مقاطع مختلف در داخل کشور مورد استفاده قرار گیرند ولی قبل از هر گونه اقدامی به دام پلیس افتادند.

وی گفت: هم چنین در نیمه نخست امسال، پایگاه‌های عملیاتی انتظامی شهرستان موفق به کشف، شناسایی و انهدام چهار باند بزرگ سرقت شدند.

وی افزود: این چهار باند که به صورت گسترده اقدام به سرقت منازل، خودروها، موتورسیکلت و سیم‌های برق در سطح شهرستان می کردند، طی یک عملیات ویژه پلیسی، شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پلیس بیجار در کشف اموال سرقت شده رتبه دوم استان کردستان را در نیمه نخست امسال به خود اختصاص داد و ضریب افزایش این کشفیات به ۱۲۳ درصد رسیده که در تحقق این موفقیت، تعامل و همکاری مردم موثر و قابل توجه بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.