کرمان -کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان از تداوم ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته جاری به ویژه در نیمه‌جنوبی این استان خبر داد و گفت: طغیان رودخانه‌های فصلی در نیمه‌جنوبی کرمان دور از انتظار نیست.

احتمال طغیان رودخانه های کرمان

به گزارش قدس آنلاین؛ مریم سلاجقه افزود: از ساعات بعدازظهر امروز(۹مهرماه) تا اوایل هفته آینده شرایط ناپایدار جوبی به صورت افزایش ابر، بارش‌های رگباری و به همراه صاعقه و رعد و برق در نیمه‌جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: با توجه به نوع بارش‌ها آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیرها و طغیان رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نمی‌شود لذا توصیه می‌شود در نیمه‌جنوبی استان در این مدت از تردد در حاشیه رودخانه‌ها  و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: در شهرهای شرقی و شمالی نیز وزش باد نسبتاً شدید به صورت لحظه‌ای پدیده غالب خواهد بود ضمن اینکه در شهرهای شمالی از جمله شهر کرمان افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در ارتفاعات این مناطق دور از انتظار نیست.

سلاجقه با توجه به فصل برداشت محصول به باغداران توصیه کرد: در صورت امکان به برداشت سریع محصولات و انبارداری مناسب آن‌ها اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.