بندرعباس- بنابر اعلام وزارت آموزش وپرورش و سازمان سنجش، سهمیه استخدام ۶۵۰ نفر نیرو به آموزش و پرورش هرمزگان تعلق یافته است.

استخدام ۶۵۰ نیروی جدید در آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین؛معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: متقاضیان تا روز جمعه ۱۲ مهرماه ۹۸ فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مرتضی رئیسی حسنلنگی روز سه‌شنبه درجمع خبرنگاران افزود: تمام افراد علاقه مند به شغل معلمی که دارای مدرک لیسانس و بالاتر هستند، هرچه سریع تر با ورود به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و ثبت نام را به روز پایانی واگذار نکنند زیرا طبق اعلام سازمان سنجش کشور، برای جامانده ها از ثبت نام به هر دلیلی، امکان تمدید وجود نخواهد داشت.

وی بیان داشت: متقاضیان بعد از پذیرفته شدن نهایی به صورت پیمانی به استخدام آموزش و پرورش هرمزگان درمی آیند.

رییسی گفت: متقاضیان قبل از ورود به مدارس، ملزم به گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان هستند.

این مسوول اظهارداشت: تفاوت جذب این ۶۵۰ نفر با افراد جذب شده به صورت حق التدریس، معلمان نهضت سوادآموزی، سربازمعلم و مربیان پیش دبستانی در نوع استخدام آن هاست، بگونه ای که این داوطلبان به صورت پیمانی مشغول به کار می شوند در صورتی که گروه های قبل به صورت پاره وقت جذب شده اند.

رییسی ادامه داد: آموزگار استثنایی و ابتدایی، دبیر ادبیات فارسی، تربیت بدنی، ریاضی، زبان انگلیسی،  شیمی، عربی، علوم اجتماعی، علوم تجربی، علوم زیستی و بهداشتی، فیزیک، تاریخ، جغرافیا، حرفه وفن و معارف اسلامی از دبیران مورد نیاز آموزش وپرورش هرمزگان است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.