زنجان-استاندار زنجان گفت:برای برگزاری جشنواره آش امسال، ریالی از بیت المال هزینه نکردیم.

انتخاب ۶۱ مدیر خانم در مجموعه مدیریت استان بی سابقه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:استاندار زنجان در نشست خبری شامگاه سه شنبه  با اشاره به زمان جابجایی پادگان گفت:جابجایی پارگان به این راحتی نیست و  باید ستاد کل نیروهای مسلح وبسیاری از سازمانها در این خصوص باهم هماهنگ شوند و زیر ساختهایی آماده شود.

فتح الله حقیقی با بیان اینکه به بحث جابجایی پادگان ورود  پیدا نکردم افزود: پل غیر  همسطح دانشگاه زنجان مصوب و مبلع ۴ میلیاردو ۸۰۰ میلون تومان از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی باتاکید بر اثرات و بازتابهای حضور مسؤولین   ملی در استان گفت: است  مزایده پروژه  سبزه میدان   انجام شده و مجری انتخاب شده و هیچ مشکلی در منع شروع پروژه  سبزه  میدان نداریم و با همان زمانبندی اعلام شده به انجام می رسد.

حقیقی با اذعان به اینکه آبیاری فضای سبز باید از پساب های تصفیه خانه  فاضلاب استان  تامین شود اظهارداشت :نظارتها بر عملکرد شهرداری و شورا بیشتر از گذشته است.

 وی  گفت: یکی از خروجی های سفر مدیران ملی به استان  اعتباراتی بوده که ما گرفتیم و پنجره واحد را بعنوان الگو و نمونه اجرا می کنیم و این نقشه راه و استعلامات مربوط در این حوزه به صورت سیستمی انجام می شود.

حقیقی با اشاره به اینکه  ۱۵سال است که مشکل پسماند های واحدهای  روی  حل نشده است گفت:از محل فروش این پسماندها باید مردم استان منتفع شوند و باید درجایگاهی که  آسیب رسیده و در عرصه محیط زیست هزینه شود .

وی از بهره برداری هفت کارخانه تا پایان سال در استان خبرداد ویاد آور شد: بسیاری از کارخانه های تعطیل به چرخه تولید بازگشته اند.

حقیقی  یکی ازخروجی های سفر وزرا به استان طی سال جاری را تخصیص  هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی عنوان کردو خاطر نشان ساخت:استان زنجان در سال جاری مازاد درامد داشته است و  امسال برای اولین بار سومین استان در سهم میزان در آمدملی هستیم .

حقیقی با تاکید به اینکه  در انتخابات هیات نظارت و دولت باید با همکاری هم اتتخابات را برگزار کنند وبه هیچ وجه مدیری نباید  از بی طرفی خارج شود.یاد آورشد:حق مردم است که  در اتتخابات بزرگترین خدمت بی طرفانه و بی غرضانه و تنها  قانون را اجرا کنیم.

حقیقی بر برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و پرشکوه و در امنیت کامل تاکیدکرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ستاد انتخابات فعال شده و مسائل مربوط به منطقه نیز آسیب شناسی شده است. اذعان داشت: باکسی در فرمانداری ها تعریف شده و در صورتیکه کاندیدای احتمالی کار غیر قانونی انجام دهد ثبت و ضبط می شود.

 حقیقی در پاسخ به سوالی در خصوص انتخاب مدیران بومی و غیر بومی گفت: تلاش من براین است که مدیران از بچه های بومی استان باشد و  مدیر را باید راهبری کنیم و عوض کردن مدیر هزینه دارد .

وی انتخاب  ۶۱مدیر خانم  در  مجموعه مدیریت استان   را بی سابقه خواند و گفت:مدیریت جای مسخره بازی نیست و من نیز برای انتخاب مدیر زیر یوق کسی نمی روم  و به همه  معاونتها و مدیران و فرمانداران حق انتخاب داده ام.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری جشنواره آش امسال توسط شرکتی که برخی  منتسب به اقوام استاندار میدانستند گفت: جشنواره امسال رایگان انجام شد و ریالی از بیت المال هزینه نکردیم و برخی که دستشان به جایی نمی رسید و منافع مالی شان تامین نشده بود شروع به اقدامات و صحبتهای خلاف واقع کردند، در حالیکه در ۲۴ روز برگزاری جشنواره زنجان را به اقوام مختلف معرفی کردیم.

حقیقی در خاتمه از آغاز دور دوم سفرها ی شهرستانی خود  در آینده نزدیک خبرداد و افزود: تقریبا همه سفرهای دور اول مصوباتی داشته است که پیگیر اجرایی شدن آنها هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.