یزد - مدیرکل توسعه منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت : بنیاد شهید در حوزه دولت الکترونیک جزو دستگاه‌های بی نظیربوده وتلاش ما بر این است که تمام خدمات بنیاد شهید به صورت شفاف و الکترونیکی صورت بگیرد.

تلاش بنیاد شهید ارایه خدمات به شکل شفاف و الکترونیکی است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، مهدی ریاحی کیا شامگاه سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول سال‌های قبل شاهد اتفاقات مبارکی بوده که از جمله این اقدامات و اتفاقات می‌توان به سیستمی کردن خدمات با دو پیام تسهیل و تسریع در امور اشاره کرد که خوشبختانه در این زمینه گام‌های خوبی هم برداشته شده است.

وی افزود : امروز در کشور می‌توان گفت که بنیاد شهید در حوزه دولت الکترونیک جزو دستگاه‌های بی نظیربوده و  دلیل این موضوع هم بهره مندی از سیستم یکپارچه است که کوچکترین منطقه شهری ما با بزرگترین حوزه که تهران است، همه در قالب یک سیستم و به صورت همزمان کار می‌کنند.

ریاحی‌کیا تصریح  کرد: از ویژگی‌های این سامانه این است که در یک لحظه بیش از شش هزار کاربر می‌توانند با آن کار کنند و این توانایی و استعداد هم وجود دارد که از طریق اینترنت یا اینترانت، پیشخوان‌های دولت و درگاه‌های الکترونیکی توسط سیستم سجایا پشتیبانی صورت پذیرد.

مدیرکل توسعه منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشورگفت: امروز ما بیش از ۱۲ نوع خدمت به صورت مستقیم و بیش از ۴۹ خدمت هم غیر مستقیم از طریق این سیستم به جامعه تحت پوشش خود ارائه می‌کنیم.

وی خاطر نشان ساخت: این اصل کمک بسیار خوبی به ایجاد شفافیت در امور کرده و توانستیم شفافیت در سازمان را به بهترین شکل داشته باشیم و جلوی هرگونه رفتار و اقدامی که شبهه‌انگیز شود را تا حدود زیادی کنترل کنیم

ریاحی‌کیا افزود: در حوزه والدین شهدا که جزو افراد با سنین بالای تحت پوشش این نهاد هستند، در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیش از ۴۴ هزار نفر از والدین شهدای ما از حق پرستاری برخودار هستند.

وی گفت : ما در این سازمان در حوزه فرهنگی همیشه احساس وجود یک شکاف بین خود و سازمان های مرتبط با خودمان داشتیم که با ایجاد دبیرخانه شورای ترویج، این شکاف مدیریت شد و الان در حوزه فرهنگی وظیفه اصلی ما که بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است مدیریت می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه گلزارهای شهدا و ساختار سازمان بنیاد شهید هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده و فرآیندهایی که با مشکل مواجه بود را به ویژه در حوزه های فرهنگی برطرف کرده ایم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.