البرز- هافبک بازیساز تیم فوتبال گل ریحان البرز ضمن اشاره به انگیزه بالای این تیم برای صعود به لیگ برتر گفت: جای گل ریحان در لیگ برتر خالی است و تمام تلاش این مجموعه بر این است که امسال صعود به بالاترین سطح فوتبال ایران را جشن بگیریم.

جای گل ریحان در لیگ برتر خالی است/از کرجی‌ها حمایت می‌خواهیم

علی محمدی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی با یکدیگر متحد هستند تا طبق برنامه بازی به بازی پیش روی کنیم و به هر دیدار در لیگ یک به عنوان یک فینال نگاه می کنیم.

وی ضمن ابراز تأسف از شکست تیمش برابر استقلال در چارچوب رقابت های جام حذفی گفت: بازیکنان ما پا به پای استقلال جنگیدند و حتی ابتدا از این تیم جلو افتادیم که متأسفانه نتوانستیم نتیجه برد را در نیمه اول حفظ کنیم.

هافبک تیم گل ریحان تصریح کرد: اگر پنالتی واضح روی بازیکن ما اعلام می شد اکنون گل ریحان به جای استقلال به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرده بود اما نتیجه به گونه ای دیگر رقم خورد وکاری از دست بازیکنان ما ساخته نبود.

بازیکن کرجی گل ریحان با اشاره به قطع برق ورزشگاه انقلاب اسلامی در نیمه دوم گفت: بدون شک این اتفاق روی کیفیت بازی تأثیر گذار بود اما در مجموع به نظر می رسد هواداران بازی جذابی را شاهد بودند.

وی در پایان گفت: گل ریحان در جام حذفی توانایی های فنی خود را به خوبی نشان داد و از تمامی مسئولین و مردم کرج می خواهم که به مانند سایر شهرها از تیم خود حمایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.