مازندران- فرمانده پلیس مازندران از کشف و ضبط ۷۲۰ تن چوب آلات قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در نیمه اول امسال خبر داد.

کشف ۷۲۰ تن چوب قاچاق در مازندران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار سیدمحمود میرفیضی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه رشد ۱۰۰ درصدی در کشف قاچاق چوب بعد از اجرای طرح تنفس جنگل ها را شاهد هستیم، اظهار کرد: امسال ۱۳۵ هزارمترمربع از اراضی ملی به ارزش ۳۱ میلیاردتومان نیز رفع تصرف شد.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه امسال ۵ هزار و ۶۹۶ نفر مصدوم و ۳۳ ۷ فوتی را در حوادث رانندگی شاهد بودیم، این آمار را نگران کننده دانست.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه جرائم حوزه فضای مجازی افزایش یافته است، گفت: امسال یکهزار و ۷۰۶ مورد جرائم اینترنتی اتفاق افتاد که ۷۵ درصد مربوط به برداشت های غیرمجاز و مابقی در حوزه کلاهبرداری رایانه ای و نشر اکاذیب بوده است.

سردار میرفیضی ادامه داد: ۸۲ درصد جرایم اینترنتی کشف و در این راستا ۲۵۹ نفر دستگیر شدند.

وی از کشف ۳ پرونده اختلاس به ارزش ۴ و نیم میلیارد تومان خبر داد و افزود: ۳۸ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و ۱۰۲۵ نفر دستگیر شدند که رشد ۷۲ درصدی را نشان می دهد.

فرمانده پلیس مازندران از کشف ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در نیمه اول امسال گفت و گفت: در این زمینه ۳۷ باند اصلی متلاشی شدند.

سردار میرفیضی به حضور ۱۴ هزار نفر در مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی اشاره و یادآورشد: ۸۲ درصد این مراجعات منجر به صلح و سازش شد.

وی از اجرای ۱۰۰ برنامه در هفته ناجا خبر داد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، پیاده روی خانوادگی، صبحگاه مشترک، طرح مردمیاری در مناطق محروم، ملاقات چهره به چهره در محلات، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان و مانور شهری از مهم ترین برنامه های این هفته است.

فرمانده انتظامی مازندران اضافه کرد: با نظرسنجی صورت گرفته در رابطه با میزان ارائه خدمات در کلانتری ها و پاسگاه ها از ۱۷ هزار مراجعه کننده، شاهد رضایتمندی ۷۲ درصدی مردم بودیم.

سردار میرفیضی افزایش اعتماد مردم به پلیس را مهم خواند و گفت: با ابزارهای مختلفی از جمله سامانه ۱۹۷، مردم بر رفتار پلیس نظارت می کنند.

فرمانده انتظامی مازندران از شهادت ۱۲ هزار پلیس در راستای تولید امنیت در جامعه خبر داد و یادآور شد: استان مازندران ۶۱۲ شهید و ۲۸۶ جانباز در دفاع مقدس و حوزه های عملیاتی تقدیم انقلاب کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.