مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، از رشد ۵۰ درصدی کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده در مرحله اول جشن عاطفه‌ها نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد ۵۰ درصدی کمک‌ در جشن نیکوکاری نسبت به سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، حبیب‌الله آسوده صبح امروز در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها که در دبیرستان شهدای نیروی انتظامی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با وجود گرانی‌های اخیر، در مرحله اول جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی جشن نیکوکاری نسبت به سال گذشته، بیش از ۵۰ درصد رشد داشته‌ایم.

وی افزود: اجازه نمی‌دهیم در خراسان رضوی کسی به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب در مدرسه حضور پیدا نکند، لذا از استاندار و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان خواستاریم تا دانش‌آموزان نیازمند را به ما معرفی کنند.

آسوده در انتها بیان کرد: کسانی‌ که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند، افرادی مستعد و محترمی هستند که به دلیل مسائل اقتصادی به مشکلاتی برخورده‌اند، اما این امر نباید مانعی در جهت ادامه تحصیل این افراد ایجاد کند. برای مثال برخی از اساتید دانشگاهی و نخبگان کشوری و هفت نماینده مجلس شورای اسلامی تحت پوشش کمیته امداد بوده‌اند. ما خدمت مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.