فرمانده پلیس راه کاشمر از کشف یک‌دستگاه خودروی سرقتی در محور کاشمر به سه راهی شادمهر خبر داد.

ماجرای سبقتی که به کشف خودروی سرقتی ختم شد

به گزارش قدس آنلاین ، سرگرد حسن شاکری اظهار کرد: تیم گشتی پلیس راه کاشمر صبح امروز حین کنترل خودروهای عبوری در جاده کاشمر به سه راهی شادمهر به یک‌دستگاه خودروی سواری پراید که مرتکب سرعت و سبقت غیرمجاز شده بود، دستور توقف دادند که بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شد.

فرمانده پلیس راه کاشمر با بیان اینکه شماره پلاک جلو و عقب خودرو با یکدیگر فرق می‌کرد و استعلام پلاک خودرو از سامانه پلیس انجام شد، ابراز کرد: پس از استعلام پلاک‌ها، مشخص شد که خودروی مذکور سرقتی است، به همین دلیل به پاسگاه پلیس راه اعلام شد تا نسبت به توقیف خودروی مذکور اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه راننده سواری پراید بدون توجه به فرمان پلیس در مقابل پاسگاه پلیس راه به مسیرش ادامه داد، بیان کرد: پس از تعقیب و گریز پلیس، خودروی پراید به علت ترکیدگی لاستیک در نزدیکی روستای «فرگ» متوقف و راننده و سرنشین خودرو پس از پیاده شدن به داخل مزارع ذرت علوفه‌ای این روستا متواری شدند.

شاکری با بیان اینکه دو متهم دستگیر شده و خودروی مسروقه پس از صورت جلسه تحویل کلانتری 12 قائم کاشمر شد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده مغایر بودن پلاک‌های عقب و جلوی خودرو مراتب را از طریق تلفن 110 گزارش دهند.

فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.