استاندار خراسان رضوی گفت: طرح نجات به منظور ساماندهی حاشیه شهر مشهد از ابتدای مهر ماه امسال آغاز شده ‌تا خدمات به شکل منصفانه به همه مناطق شهر ارائه شود.

 طرح نجات ‌در حاشیه شهر مشهد ‌آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در دبیرستان شهدای نیروی انتظامی بلوار 22 بهمن مشهداظهار داشت: امروز پزشکان و متخصصان ما به دیگر کشورها فرستاده و اعزام می‌شوند در صورتی که  پیش از انقلاب  پزشک از پاکستان، هند و بنگلادش به ایران میآمد.

وی افزود: همچنین  از نظر وضعیت برق و گاز در روستاها و شهرها  وضعیت امروز با گذشته اصلا قابل مقایسه نیست.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه  پیش از انقلاب 30 درصد دانش آموزان زیرپوشش آموزش و پرورش بودند گفت: امروز این میزان نزدیک به 100 درصد است همچنین پیش از انقلاب کمتر از 40 درصد جامعه با سواد بودند و امروز آمار دارندگان سواد بیش از 90 درصد است.

رزم حسینی ادامه داد: همچنین پیش از انقلاب 170 هزار دانشجو و 200 موسسه آموزش عالی و دانشگاه در کشور وجود داشت و امروز بیش از دو هزار و 500 موسسه آموزش عالی و پنج میلیون دانشجو در کشور وجود دارد.

‌رزم حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از 30 قلم از اجناسی که در ایران استفاده می‌کنیم از جمله نان، پوشاک و بنزین نسبت به همه مناطق خاورمیانه ارزانترین اجناس و کالاهاست.

استاندار خراسان رضوی افزود: نسل جوان ما باید بدانند خدمات درخشانی در این 40 سال انجام شده است و امروز امنیت پایداری داریم و سرآمد کشورهای منطقه هستیم و 57 پایگاه آمریکایی با 45 هزار نیرو در کشورهای اطراف ما مستقر است اما زمانی که جمهوری اسلامی با موشک پهپاد متجاوز آنها را می زند  جرات اقدام علیه ما را ندارند.

وی با اشاره به اینکه کمبودهایی از نظر امکانات در حاشیه شهر مشهد وجود دارد، گفت: در حاشیه شهرهای بزرگ ترکیه، عربستان، روسیه و بسیاری دیگر از کشورها نیز نقاطی بدتر از حاشیه شهرهای ما وجود دارد.

رزم حسینی گفت: طرح نجات به منظور ساماندهی حاشیه شهر مشهد از ابتدای مهر ماه امسال آغاز شده است تا خدمات به شکل منصفانه به همه مناطق شهر ارائه شود.

تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.