سرپرست هیات والیبال خراسان رضوی گفت: باشگاه پیام به هیات والیبال خراسان هم بدهکار است، اما در این خصوص عجله‌ای نداریم و هرکاری توانسته‌ایم برای کمک به پیام انجام داده‌ایم.

فدراسیون والیبال به هیات‌های استانی توجه ندارد/ هیات والیبال از پیام طلبکار است
به گزارش قدس آنلاین ؛ مهدی نیکویی ، در خصوص موضع هیات والیبال خراسان رضوی نسبت به پیام خراسان اظهار کرد: بارها تاکید کرده‌ام که هیات والیبال استان وظیفه‌ای در تیم‌داری ندارد، اما از آن جا که رشد ورزش والیبال در هر دو بخش قهرمانی و همگانی و پایه‌ها به نفع جامعه است، هر کمکی از دست هیات والیبال بر آمده انجام‌داده‌ایم و حتی کمک‌هایی که خارج از وظایف‌‎ هیات بوده هم صورت گرفته است.

وی افزود: باشگاه پیام برای امضای قرارداد تعدادی از بازیکنانش به هیات والیبال مراجعه کرد. با وجود اینکه حضور باشگاه پیام در لیگ برتر والیبال به طور رسمی از سوی فدراسیون اعلام نشده، اما تمام قراردادهای بازیکنان این تیم را امضا کردم. همچنین بدون اینکه پولی دریافت کنیم، سالن در اختیار این تیم گذاشته‌ایم. متاسفانه همگان انتظار کمک مالی از هیات دارند، اما واقعیت این است که خود هیات والیبال هم مشکل مالی دارد و توان کمک در این زمینه نداریم.

سرپرست هیات والیبال خراسان رضوی خطرنشان کرد: باشگاه پیام با تعدادی از شاکیانش به توافق رسیده و به دنبال رضایت گرفتن از سایر طلبکاران است. فدراسیون والیبال هم در این زمینه کمک می‌کند. موضوع بدهی فقط مربوط به باشگاه پیام نیست، فدراسیون اعلام کرده که سایر تیم‌ها هم بدهی دارند. با مسئولین وزارت‌خانه صحبت کرده‌ام و راهنمایی‌هایی در خصوص پیدا کردن اسپانسر داشتند و امیدوارم در این زمینه موفقیت حاصل شود.

نیکویی با اشاره به بدهی‌های باشگاه پیام به هیات والیبال خراسان رضوی یادآور شد: باشگاه پیام 76 میلیون بابت قرارداد بازیکنانش به هیات والیبال خراسان رضوی بدهکار است. طبق قانون، باشگاه‌ها باید دو درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان‌ و کادرفنی خود را به هیات استان و هشت درصد آن را هم به فدراسیون بپردازند. باشگاه پیام تاکنون در این خصوص کاری نکرده و هیچ رقمی پرداخت نکرده‌است. گرچه بابت این بدهی از باشگاه پیام شاکی نیستیم، اما این طلب را هم نمی‌بخشیم.

وی گفت: بالاخره این مبلغ را باید پرداخت کنند، چرا که منبع درآمد هیات والیبال استان همین است تا بتواند در سایر قسمت‌ها هزینه کند. این طلب حق بخش‌های مختلف هیات است و بخشیدنی نیست، اما امیدوارم اگر در سال جاری تیم‌داری کردند و در لیگ هم موفق بودند، این بدهی را ولو به صورت اقساط پرداخت کنند. بابت این بدهی هیات والیبال عجله‌ای ندارد و نیازی به سخت‌گیری نیست. باشگاه پیام با مشکلاتی روبه‌روست و باید همکاری و مدیریت خوبی در این باشگاه صورت گیرد که اتفاقات سال گذشته تکرار نشود.

نیکویی در خصوص زمان برگزاری مجمع هیات والیبال خراسان رضوی عنوان کرد: در ابتدا گفته بودند که مجمع انتخابی در بازه زمانی 16 تا 27 شهریور برگزار خواهدشد، اما تاکنون هیچ خبری نشده‌است. فدراسیون والیبال وضعیتش مشخص نیست و به هیات‌های استانی هم توجهی ندارد. بالاخره باید تکلیف هیات هرچه زودتر مشخص شود. به دنبال آن هستم تا زودتر انتخابات را برگزار کنند تا تکلیف من هم مشخص شود. اگر قرار است در هیات باقی بمانم، برنامه‌ها و کارهایی را که دارم، انجام می‌دهم، اگر هم قرار است نباشم، یک نفر بیاید و کارهای هیات والیبال را انجام دهد.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.