سرپرست پلیس راهور استان خراسان رضوی از تمهیدات ویژه برای دیدار جمعه فوتبال شهرخودرو و پرسپولیس در مشهد خبر داد.

اعمال تمهیدات ترافیکی ویژه دیدار  شهرخودرو مشهد و پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه فوتبال شهرخودرو و پرسپولیس در معابر اطراف ورزشگاه امام رضا(ع) با حضور کلیه پرسنل پلیس راهور خراسان رضوی و مشهد، اجرا می‌شود.

سرپرست پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه این دیدار در روز جمعه ۱۲ مهرماه ۹۸ ساعت۱۵ و۳۰دقیقه در محل ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از بی‌نظمی ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه لازم است ضمن اتخاذ تمهیدات ترافیکی مناسب جهت حفظ نظم نسبت به پوشش ترافیکی مناسب در اطراف این ورزشگاه اقدام شود.

وی با اشاره به زمان اجرا و شروع استقرار جهت اجرای طرح گسترش نیرو از ساعت ۱۱ ظهر در معابرمنتهی به ورزشگاه تا پایان مأموریت ابلاغی گفت: محدودیت تردد از ساعت ۱۱ ظهر در صورت لزوم در میدان فردوسی به سمت تقاطع خیام، خیابان تلاش در مسیر شرق به غرب و برعکس مقابل استخر آستان قدس رضوی و خیابان یاس، در صورت نیاز محدودیت ترافیکی در میدان جانباز به سمت تقاطع خیام- فردوسی مسیر غرب به شرق و تقاطع خیام ارشاد به سمت تقاطع خیام فردوسی اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ پاکسازی کامل خودروها مقابل ورزشگاه و ضلع شرقی جنوبی و شمالی ورزشگاه اعمال و محدودیت توقف در این محدوده انجام می‌شود.

منبع: پلیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.