اصفهان-مدیر دفتر طرح‌های توسعه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، گفت: از بهمن ۱۳۹۵ ساماندهی رودخانه زاینده‌رود با وجود کمبود اعتبارات اجرا شده که حدود ٤٥ کیلومتر آزادسازی مسیر رودخانه، ٥٠ کیلومتر بستر رودخانه ساماندهی و لایروبی و ٥٠ درصد جاده‌سازی در مسیرهای آزاد شده انجام شد.

اجرای طرح ساماندهی زاینده‌رود با وجود کمبود اعتبارات

به گزارش قدس آنلاین،مدیر دفتر طرح‌های توسعه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، گفت: از بهمن ۱۳۹۵ ساماندهی رودخانه زاینده‌رود با وجود کمبود اعتبارات اجرا شده که حدود ٤٥ کیلومتر آزادسازی مسیر رودخانه، ٥٠ کیلومتر بستر رودخانه ساماندهی و لایروبی و ٥٠ درصد جاده‌سازی در مسیرهای آزاد شده انجام شد.

مجید پهلوانی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اصلی‌ترین رسالت بخش آب، سقاییت است، اظهار کرد: سعی ما در آب منطقه‌ای از مدیریت ارشد تا پایین انجام این رسالت است.

وی تأکید کرد: طرح ساماندهی رودخانه زاینده‌رود بر اساس چارچوب رسالت آب منطقه‌ای و مطالبه کشاورزان از سرشاخه‌های رودخانه تا آخرین محدوده آن در شرق اصفهان و تالاب گاوخونی است.

وی افزود: این طرح با همکاری آب منطقه‌ای، دادستانی، نیروی انتظامی، صنف کشاورزان استان و شهرستان، مشاوران و حافظان زاینده‌رود و ... اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.