زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: عرضه و فروش کالاهای کشف شده در فروشگاههای سطح شهر ممنوع است

امکان برگشت مواد مخدر مکشوفه به چرخه توزیع نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین: سردار رحیم جهانبخش در نشست خبری روز چهارشنبه با اشاره به اینکه استان زنجان در تصادفات جاده ای از متوسط کشوری بالاتر است  گفت: اکثر جاده های استان صعب  العبور با عرض کم هستند و استاندارد نیستند.

سردار جهانبخش با بیان اینکه سرانه خودرو در استان نیز از میزان متوسط کشوری بالاتر است افزود: در استان  ۵/۱ برابر نرخ کشوری خودرو داریم.

وی با اذعان به اینکه طرح انتظام بخشی در مدارس بدنبال کاهش  دغدغه های مردم استان انجام می شود ، ادامه داد: برخورد با مزاحمین خیابانی از جمله موارد و خواسته های مردم از پلیس است.

جهانبخش برخورد با معتادین و توزیع کننده های مواد مخدررا از دیگر خواسته های مردم از پلیس ذکر کرد و ادامه داد:  در این خصوص استان زنجان به جهت وسعت آلودگی و نرخ شیوع ۳۱ امین استان است.

وی قرار گرفتن حاشیه ها و سکونتگاههای غیر رسمی در وسط شهر را از مشکلات ناجا در استان ذکر کرد و گفت: طی هفت ماهه اول امسال یک تن و ۱۵۰کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

 وی با اشاره به اینکه  در یکی از این نقاط (پارک شهید رجایی) طی ۲۷۹ فقره طرح اجرا شده و چندین  مرحله پاکسازی صورت گرفته  است افزود:عدم وجود مراکز درمانی در مناطق آلوده و نبود ظرفیت کافی در کمپهای استان،  پروسه درمان معتادین در استان را دچار مشکل کرده است.

 سرار جهانبخش با اشاره به اینکه اجرای طرح پاکسازی در روستاها با دقت بیشتری انجام می شود اظهارداشت:۶۵ مرحله طرح پاکسازی در روستاها انجام شده است.

این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص شبهه هایی در خصوص بازگشت دوباره مواد مخدر به چرخه توزیع و نحوه امحای آن گفت: امکان برگشت حتی یک گرم به چرخه توزیع وجود ندارد.

سردار جهانبخش تصریح کرد: با نظارت جدی واحد های مربوطه حتی بخار شدن مواد مخدر حساب میشود و در صورتیکه امکان استفاده در مباحث داروسازی نباشد،آنرا  می سوزانیم.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما ( آیا عرضه و فروش اقلام مکشوفه در واحد های صنفی قانونی است یا خیر؟)  تاکید کرد: عرضه و فروش کالاهای قاچاق در واحدهای صنفی غیر قانونی است و مجوز فروش ندارد.

 جهانبخش با رد این ادعا که استان زنجان بیشترین میزان جرایم رانندگی را دارد گفت: در جرایم رانندگی ۲۶ امین استان هستیم و ریالی از جریمه های رانندگی جیب ناجا نمی رود.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.