البرز- رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر نظرآباد از مدت زمان ۳ ساله برای احداث فرهنگسرای شهر خبرداد و گفت: با پیگیری های مدیریت شهری احداث این فضای فرهنگی تا پایان سال جاری آغاز شود.

احداث فرهنگسرا ۳ سال زمان می‌برد

نرگس تقوایی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: فرهنگسرا امروز به یکی از دغدغه های شهر نظرآباد تبدیل شده چرا که این شهر سرشار از جوانانی است که در حوزه های مختلف فرهنگی هنری فعالیت دارند اما تاکنون هیچ امکانی برای نمایش توانایی خود نداشته اند.

وی با بیان این که از هیچ تلاشی برای حمایت از جوانان دریغ نمی کنیم گفت: در حال حاضر تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان نظرآباد نظیر مساجد، پایگاه های بسیج و اماکن عمومی در اختیار جوانان قرار گرفته و تلاش بر این بوده تا فرهنگ و هنر در سطح شهر جاری شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر نظرآباد ضمن امیدواری به آینده این شهرستان گفت: باتوجه به وحدت موجود میان اعضای شورا و نیز پیگیری های شهردار به شخصه اعتقاد دارم که در آینده نزدیک شاهد اتفاقات بسیار خوبی در نظرآباد باشیم.

تقوایی در خصوص آخرین وضعیت احداث دو پارک جدید در نظرآباد گفت: مراحل مطالعاتی پارک های عمومی و بانوان به پایان رسیده و با اتمام امور اداری مربوط به این دو طرح مرحله احداث آغاز خواهد شد که پیش بینی می شود در صورت امکان یک پارک پرندگان در داخل پارک عمومی احداث شود.

وی از احداث زمین چمن مفتح جهت توسعه اماکن ورزشی خبرداد و گفت: علاوه بر احداث زمین چمن مفتح همچنین زمین چمن سید جمال الدین هم احیا شده و اکنون در اختیار جوانان شهر قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر نظرآباد در پایان خاطرنشان کرد: تمامی اعضای شورای اسلامی شهر با حمایت از شهردار جدید به سمت تحقق اهداف و جلب رضایت مردم حرکت کرده و قدردان صبر و مطالبه گری همشهریان هستیم و امیدواریم با کمک یکدیگر بتوانیم اتفاقات خوبی برای شهرستان نظرآباد رقم بزنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.