به همت کانون خادمیاران رضوی و موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی، جمعی از زیارت اولی های شهر طبس به مشهد مقدس اعزام و به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

اعزام زائران محروم شهر طبس به حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی گفت: در قالب طرح «مهر درخشان» توسط کانون خادمیاران رضوی در استان‌ خراسان جنوبی، ۴۵ نفر از اقشار محروم شهر طبس که تاکنون موفق به حضور در حرم امام رضا(ع) نشدند شناسایی و در قالب یک کاروان ۷ مهرماه به مشهد مقدس اعزام شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدجواد رئوف سید نژاد افزود: این زائران سه روز در زائرشهر رضوی به صورت رایگان اسکان داشتند و ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی و زیارت حضرت رضا(ع) از ویژه برنامه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی از جمله حلقه‌های معرفتی و کارگاه‌های مهارتی مباحث دینی نیز بهره‌مند شدند.
وی بهره‌مندی از وعده‌های کامل غذایی، حضور در میهمانسرای حضرت رضا(ع) در یک وعده غذایی و بازدید از مکان‌های تفریحی شهر مشهد را از جمله خدماتی عنوان کرد که زائران در مدت اقامت خود در مشهد از آن‌ها بهره‌مند شدند.
سیدنژاد با بیان اینکه فراهم آوردن زمینه تشرف محبان اهل بیت(ع) به زیارت حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) یکی از رسالت‌های موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی است، یادآور شد: این موسسه در راستای منشور هفت گانه مقام معظم رهبری و برابر مقررات، کمک به محرومین، مستمندان و کاروان‌های زیارتی بی بضاعت را در اولویت‌های کاری خود قرار داده و تسهیلات ویژهای را به این افراد ارائه می‌کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.