طرح جمع آوری موتور پمپ هایی که در حاشیه کشف رود اقدام به پمپاژ فاضلاب به درون زمین های کشاورزی می کردند، از دیروز (چهارشنبه) آغاز شده است.

آغاز طرح جمع آوری موتور پمپ ها از کشف رود

به گزارش قدس آنلاین، دادیار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم خراسان رضوی با بیان اینکه دستور قضایی مبنی بر جمع آوری موتور پمپ ها در کشف رود صادر شده است، افزود: مشکل اصلی در کشف رود، فاضلاب جاری در آن است که این نشان می دهد دستگاه ها و سازمان های مسوول به وظایف خود به درستی عمل نکردند.

قاضی بهشتی توندری ابراز امیدواری کرد دستگاه هایی مانند شرکت آب منطقه ای، شرکت آب و فاضلاب، محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و... به وظایف خود در ساماندهی سریع کشف رود اهتمام جدی داشته باشند.

دبیر کارگروه نجات کشف رود هم با بیان اینکه تصفیه خانه خین عرب ظرف ۱۵ روز آینده به بهره برداری می رسد، افزود: همچنین در پایین دست کشف رود اقدام به احداث تصفیه خانه کردیم که به خاطر مشکلات بودجه ای عملیات ساخت آن متوقف شد.

علیمیرزایی با اعلام اینکه پرونده بهداشتی کشف رود تا پایان سال ۹۹ بسته خواهد شد، افزود: برای کشاورزان حاشیه کشف رود برنامه های خوبی داریم تا معیشت این افراد با مشکل مواجه نشود.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.