همدان- وزیر تعاون ،کار ورفاه اجتماعی کشور در نشست شورای برنامه ریزی وتوسعه استان همدان گفت : ۹۰ هزار میلیارد تومان تهسیلات اشتغال در کشور پرداخت شد.

پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان تهسیلات اشتغال روستایی در کشور
به گزارش قدس آنلاین ،محمد شریعتمداری ظهر پنجشنبه در جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه  اشتغال پایدار روستایی از مهمترین تاکیدات دولت تدبیر و امید است اظهار داشت: در راستای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی یک و نیم میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی اختصاص یافت.
وی ادامه داد: همچنین در راستای توسعه اشتغال  یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون دلار ارز تبدیل به ریال شده و از مجموع منابع ۹۰ هزار میلیارد تومان  از این میزان تاکنون  پرداخت شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال مجموع اعتبارات پرداخت شده طرح های استان همدان است که از این رقم ۶ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به بانک ها معرفی شده است.
شریعتمداری بیان کرد: همچنین ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال طرح منعقد شده که ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده که ۷۰ درصد مجموع نیازها است.
وی با بیان اینکه بانک ها باید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری داشته باشند گفت: استاندار همدان روسای بانک هایی را که در این حوزه همکاری ندارند، عزل کنند.
شریعتمداری با اشاره به همکاری و همدلی نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مسیر توسعه استان اظهار داشت: همدان استان مستعدی است که در حوزه های صادراتی در عرصه بین المللی می درخشد.
وی خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد تحریم ها به دنبال شکست جمهوری اسلامی بود اما با تلاش همه جانبه مسیری که دشمن می خواهد سد کند را به بلندی های توسعه می رسانیم.
شریعتمداری سود فعالیت های اقتصادی شستا را ۳۶۸ درصد در سال جاری ذکر کرد و افزود: مقرر شد تا پایان مهرماه شستا به طور کامل در بورس قرار گیرد و حرکت این وزارتخانه در این خصوص از بنگاهداری به سمت سهامداری خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.