همدان_ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: در شش ماهه امسال ۱۷ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک‌های این استان از محل‌های مختلف پرداخت شده است.

پرداخت ۱۷ هزار میلیارد ریال تهسیلات اشتغال زا دراستان همدان
به گزارش قدس انلاین ،احمد توصیفیان مدیر کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان همدان ظهر پنجشنبه در شورای برنامه ریزی توسعه استان در سالن جلسات استانداری همدان استان اظهار کرد: از محل تسهیلات اشتغال پایدار سه هزار و ۲۰ میلیارد ریال با نرخ ۶ درصد برای توسعه روستاها و ایجاد اشتغال در روستا از ابتدای اجرای طرح پرداخت شده است.
توصفیان افزود:در شس ماهه امسال ۱۷ هزار و۹۰ میلیارد ریال تهسیلات اشتعالزایی توسط بانک های استان از محل های مختلف پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در هفته دولت ۴۰ طرح با اشتغال بالای ۱۰ نفر در مجموع با ایجاد اشتغال ۶۴۱ نفر به بهره برداری رسیده است.
وی گفتخ۷: حدود ۶۳ درصد از تسهیلات پرداختی روستایی در بخش کشاورزی، ۳۲ درصد در بخش صنعت و پنج  درصد به بخش خدمات اختصاص دارد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: ۶۱ درصد از تسهیلات به طرح های جدید اختصاص دارد و بقیه به طرحهای توسعه‌ای و طرح‌های موجود به عنوان سرمایه در گردش پرداخت شده که همه طرح ها در راستای بخشنامه‌ها و به رسته‌های اولویت دار استان است.
وی اظهار داشت: به دلیل اهمیت کیفیت کار توسط مسئولان به ویژه استاندار کمیته های نظارت استانی و شهرستانی به صورت مداوم از طرح ها بازدید کردند.
توصیفیان گفت: در شش ماهه امسال ۱۲ هزار و ۲۶۰ شغل توسط دستگاههای اجرایی در سامانه ملی رصد در بخش مسکن و غیر مسکن ثبت شده است و با توجه به تعهد ۱۹ هزار و ۲۰۰ نفر در سال حدود ۶۴ درصد تحقق یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.