خراسان جنوبی _مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه گفت :یکی از برنامه های فرهنگی و اعتقادی که آموزش و پرورش دنبال می کند ترویج روحیه سخاوتمندی در دانش آموزان است

دستان کوچکی که سخاوتمندی بزرگی را رقم می زنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ؛ :"علیرضا رضوانیان"مدیر آموزش و پرورش شهرستان بشرویه در مراسم جنگ عاطفه ها و مهر حسینی که با حضور فرماندار ؛امام جمعه موقت و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها ودر محل دبستان دکتر حسابی بشرویه برگزار شد گفت : یکی از برنامه هایی که هر ساله و به کمک کمیته امداد امام و با هدف روحیه سخاوتمندی برگزار می شود کمک به دانش آموزان نیازمند است که این حرکت خداپسندانه در بین دانش آموزان نهادینه شده است.

وی گفت :دراین برنامه که ترویج فرهنگ دینی است واقعا مشاهده می شود که دستان کوچک دانش آموزان دبستانی سخاوتمندی بزرگی را خلق می کنند که در نوع خود بی نظیر است.

رضوانیان افزود در طول سال دو برنامه با همکاری نهاد مقدس کمیته امداد امام برگزار می شود یکی همین برنامه جنگ عاطفه ها برای جمع آوری هدایای دانش آموزان و اولیاء برای تامین لوازم التحریر دانش آموزان است و دیگری در قبل از عید نوروز برای هدیه و عیدی دان دانش آموزان به دوستان نیازمند خود با عنوان جشن شکوفه ها که استقبال بسیار خوبی از این مراسمات به عمل می آید.

مدیر آموزش و پرورش بشرویه یاد آور شد:در سال گذشته با اجرای این دو مراسم جنگ عاطفه ها و جشن شکوفه ها هدایای دانش آموزان با ارزش  بیش از ۲۰ میلیون تومان جمع آوری سد که کل وجوهات و کمک ها در خود مدارس به نیازمندان اهدا شده است.

وی گفت :باتوجه به اینکه دبستان دکتر حسابی در محله ای قرار گرفته که اکثر خانواده جزء طبقه کارگر و زحمت کش هستند مصمم هستیم به کمک مسئولین و خیرین بیشترین میزان کمک هارا در این منطقه جمع آوری کنیم و تا از دانش آموزان‌نیازمند بیشتر حمایت شود.

حجت الاسلام حدادیان امام جمعه موقت بشرویه هم ضمن قدردانی از نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام و همچنین آموزش و پرورش گفت :کمک به قشر نیازمند از دستورات الهی و سیره نبی مکرم اسلام و اولیاء الهی است و بانیان این امر خیر در پیشگاه خداوند موجودند و پاداشی مضاعف دارند.

وی گفت :تبلیغ روحیه سخاوتمندی و کمک به هم نوع به سلامت روانی جامعه اسلامی کمک می کند و بسیاری از مشکلات حل میشود.

حجت الاسلام حدادیان از مردم مومن و ولایی و خیرین و نیک اندیشان خواست با حمایت از خانواده های نیازمند و بخصوص خانواده هایی که بیش از یک دانش آموز دارند کمک بیشتری کنند

در پایان این مراسم دانش آموزان ،اولیاء و مسئولین حاضر در مراسم هدایای نقدی و  غیرنقدی خود را به صندوق های کمک به دانش آموزان نیازمند این آموزشگاه ریختند.

یاد آوری می شود این مراسم همزمان در سایر مدارس ابتدایی شهرستان بشرویه برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.