خراسان شمالی- همزمان با نخستین روز از برپایی نمایشگاه کتاب خراسان شمالی بیش از هفت هزار نفر از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی از این نمایشگاه دیدن کردند.

بازدید بیش از ۷ هزار نفر از نمایشگاه کتاب خراسان شمالی
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به بازدید دور از انتظار علاقه مندان به کتاب در همان ساعات ابتدایی بازگشایی نمایشگاه، اظهار داشت: فقط در روز اول ۷۵۶ قطعه بن کارت الکترونیکی به ارزش۶۵۰ میلیون ریال به فروش رسید.
رضا رضایی افزود: این در حالی است که تعداد زیادی از افراد نیز بدون تهیه بن کارت اقدام به خرید کتاب های مورد علاقه خود کردند.
وی با بیان اینکه استقبال دانش آموزان مدارس و دانشگاهیان حتی قبل از افتتاح رسمی نمایشگاه بی سابقه بود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب امسال خوشبختانه شروع خوب و متفاوتی را با سال های قبل داشت.
رضایی با اشاره به در نظر گرفتن چهار میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال بن کارت الکترونیکی برای این نمایشگاه، اظهار داشت: با توجه به این حضور و استقبال خوب مردم احتمال افزایش میزان بن ها نیز وجود دارد.
وی تنوع بالای کتاب های این نمایشگاه را در استقبال از آن تاثیرگذار خواند و گفت: تعداد کتاب ها از ۳۸ هزار عنوان در دوره قبل به ۵۵ هزار عنوان کتاب در این دوره افزایش یافته است.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند از ۳۰ درصد تخفیف در این نمایشگاه برخوردار شوند.
یازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی در ۱۷۶غرفه و با شرکت ۲۵۱ ناشر و ۵۵ هزار عنوان کتاب از ۱۰ تا ۱۵ مهرماه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و عصرها ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.