خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی در دیدار با اهالی گلستان شهر بر حل مشکلات آنان طی یک برنامه زمانبندی شده و ضرب الاجل آن تاکید کرد و گفت: حل بخش دیگر مشکلات نیز منوط به زمانبندی بیشتری است اما تمامی دستورات اعلام شده در این جلسه که خطاب به دستگاه های اجرایی متولی است لازم الاجرا است.

دستورهای ضرب الاجلی استاندار خراسان شمالی برای حل مشکلات گلستانشهر
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمد علی شجاعی که در این دیدار مردمی در کنار بیان مشکلات توضیحات مسوولان را هم می شنید و ظرف زمان مشخصی از چند روز گرفته تا دوماه و نیم ، حل یک به یک مشکلات را وعده می دادند ؛ اظهار داشت: در این دیدار اهالی گلستان شهر به طور پراکنده درخواست هایی عنوان کردند که این درخواست ها به حق بوده و چه بسا کوتاهی های بسیاری بین سازندگان این مساکن و ادارات استانی انجام شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه واحدهای زیادی به بهره برداری رسیده اما خدمات و سرانه ها در این منطقه رعایت نشده لذا تمام مشکلات بخش آموزشی، شهرداری،مسکن و شهرسازی احصا شد.
شجاعی خاطرنشان کرد: برای تمامی مصوبات زمانبندی اعلام شده که امیدواریم بخش عمده این مشکلات حل شود و حتی ممکن است به دلیل عدم انجام برخی تعهدات سیستم قضایی هم ورود پیدا کند.
گفتنی است در این جلسه سه ساعته مقرر شد تا زمین کتابخانه تا شنبه تحویل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شود،درمانگاه شبانه روزی تا اول آبان ماه به بهره برداری برسد،مشکلات نبود فضای سبز،ناوگان حمل و نقل ،فضای ورزشی ،انشعاب آب و فاضلاب ،نبود آسانسور، جمع آوری زباله ها توسط شهرداری و در یک بازه زمانی مشخص به سرانجام برسد و آموزش و پرورش باید بحث کمبود فضای آموزشی و نیازهای آموزشی را اعلام کند تا مسکن و شهرسازی و سازمان نوسازی مدارس این موارد را مورد پیگیری قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.