فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه امنیت در استان مثال‌زدنی است گفت: در مدتی کوتاه، ۳۵ باند مواد مخدر در استان منهدم شده است.

امنیت مرزهای هوایی و زمینی خراسان رضوی مثال‌زدنی است؛ انهدام ۳۵ باند مواد مخدر در استان

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدکاظم تقوی ظهر امروز در سخنرانی پیش خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: فرصت مغتنمی برای نیروی انتظامی استان فراهم است تا آنچه مدنظر است اجرا کنیم؛ در طول یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و باید به روان پاک شهدای نیروی انتظامی استان درود بفرستیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: باب شهادت در نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها وجود دارد و خدا را شاکر هستیم در کنار مرزهای ما کشورهایی هستند که منبع تولید ناامنی و مهد رشد تروریست‌ها هستند اما به برکت مرزبانان خود مرزهای امنی داریم.

سردار تقوی عنوان کرد: اگر ایثار و جانفشانی مرزبانان ما نبود، قطعا امنیت شهرهای ما شکل دیگری داشت؛ عرصه امنیت ما از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها، مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به اینکه در مرزهای استان شهد کمترین ناامنی و ورود مواد مخدر هستیم اظهار داشت: امروز در سایه منویاتی که توسط مقام معظم رهبری در تمامی عرصه‌ها ارائه شده شاهد نیروهایی بصیر، پرانرژی و جهادی شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: بیش از 5000 حافظ و قاری قرآن در مجموعه نیروی انتظامی استان خراسان رضوی حاضر هستند؛ تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیس استان بیش از دو برابر شده است؛ رقمی که روزانه از ابتدای امسال تا امروز بیش از 17000 تماس روزانه را نشان می‌دهد و در ایام تابستان تا 22000 نیز رسیده است.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: قریب به 60 درصد تماس‌ها نیاز به ماموریت دارد و در بخشی از تماس‌ها نیز پاسخگویی و راهنمایی توسط جوانان آموزش دیده صورت می‌گیرد؛ حلقه اتصال مردم و نیروی انتظامی بستری است برای انعکاس ماموریت عزیزان ما.

وی با بیان اینکه براساس آنچه ماموریت اقتضا می‌کند گسترش سازمان در دستور کار است تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی‌های برتر دنیا سبب شده خدمت برای ما و مردم آسان‌تر شود؛ وقتی از دورترین نقطه استان می‌توان با مرکز هدایت و کنترل فرماندهی تماس گرفت و نظارت میسر شود این یک مزیت است: تجهیز به دوربین سیار برای بررسی در ماموریت‌ها اتفاق افتاده است.

سردار تقوی گفت: مراجعاتی که به مراکز مختلف خدماتی انتظامی استان صورت گرفته رشد داشته و روزانه 8000 نفر به مراکز گذرنامه ما وارد شده و خدمات گرفته‌اند؛ حتی در همین چندماه گذشته نیز صفوفی برای گذرنامه بود و امروز با افتخار باید بگوئیم با خدمت شبانه‌روزی، این خدمات از ساعت به دقیقه تبدیل شده و نگران ارائه خدمت نیستیم.

وی با اشاره به اینکه براساس آمارها علیرغم کینه دشمنان امروز مرزهای هوایی و زمینی خراسان رضوی فعال است تاکید کرد: به روایت آمار رشد بیش از 14 درصدی را شاهد هستیم؛ 3 میلیون مشتاق حضور در کنار مضجع منور رضوی از مرزهای زمینی و هوایی وارد استان می‌شوند. این رقم منهای افرادی است که از سایر مرزهای غربی و شرقی و شمالی وارد کشور شده و به استان سفر کرده‌اند.

سردار تقوی تاکید کرد: 35 باند مواد مخدر در خراسان رضوی منهدم شده‌اند و خراسان رضوی قطعا نقطه قرمز فعالیت قاچاقچیان است؛ نقطه امنی برای فعالیت این گروه وجود ندارد و مردم نباید دغدغه‌ای داشته باشند. تمام نقاط استان دارای امنیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.