برخی در فضای مجازی اقدام به‌انتشار خبری با این عنوان که هتل جم مشهد در شب شهادت حضرت رقیه(س) اقدام به‌برپایی جشن عروسی کرده‌ است، کردند.

مدیرداخلی هتل جم: برگزاری جشن عروسی در شب شهادت حضرت رقیه کذب است

به‌گزارش قدس آنلاین ، پیامی در فضای مجازی با این عنوان که هتل«جم» مشهد در حرکتی عجیب اقدام به‌برپایی جشن عروسی در شب شهادت حضرت رقیه(س) کرده، منتشر شده است.

در این پیام آمده «باخبر شدیم در شب شهادت خانم حضرت رقیه(س) یه عده بی‌دین، حرمت نگه نداشتند و در هتل جم مشهد مراسم عروسی برگزار کردند.

ان‌شاءالله که این خبر دروغ باشه، ما از مدیریت هتل جم خواستار توضیح هستیم»

به‌منظور پیگیری این پیام و آگاهی از واقعیت به‌سراغ مسؤولین هتل رفتیم و از آنان توضیح خواستیم.

این خبر کذب است

جعفر قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن تکذیب این خبر گفت: فردا وکیل این هتل به‌اداره اماکن عمومی مشهد خواهد رفت و تمام توضیحات خود را خواهیم داد.

مدیر داخلی هتل جم مشهد با تاکید بر اینکه این خبر صد درصد شایعه است، ابراز کرد: ما در کشوری مسلمان زندگی می‌کنیم و 99 درصد مردم مسلمان، همه معتقد و شیعه هستیم، چه کسی دست به‌چنین اقدامی می‌زند؟!

وی تاکید کرد: مجموعه ما سه مدرسه خیریه و حسینیه دارد و هر شب برای امام حسین(ع) خرج می‌کند، نمی‌دانم این شایعات چیست برای ما ساخته‌اند؟

قدرتی بیان کرد: نمی‌دانم به‌چه علت چنین شایعه‌ای علیه ما ساخته‌ شده، اما فردا تمام توضیحات خود را در اداره اماکن خواهیم داد و مستندات را ارائه می‌کنیم.

درصورت عمدی بودن ماجرا، برخورد می‌کنیم

در ادامه با رئیس اتحادیه هتلداران مشهد به‌گفت‌وگو پرداختیم که وی ضمن ابراز بی‌اطلاعی از این خبر بیان کرد: هیچ خبری در این خصوص به‌بنده داده نشده است.

قانعی با اشاره به‌اینکه بعید است این خبر صحت داشته باشد، تصریح کرد: شناخت کافی از مدیران این هتل دارم و بعید می‌دانم که این اقدام از جانب آنان رخ داده باشد.

وی ادامه داد: شاید سوءتفاهمی رخ داده، اما اتحادیه به‌موضوع ورود خواهد کرد و در صورت وقوع این اتفاق چنانچه عمدی در کار باشد برخورد می‌کنیم و تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.