معاون استانداری خراسان رضوی بر لزوم استفاده از اطلاعات هوشمند برای هدایت سرمایه تاکید کرد.

لزوم استفاده از اطلاعات هوشمند برای هدایت سرمایه

 به گزارش قدس آنلاین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت : موضوع لزوم استفاده از اطلاعات هوشمند برای هدایت سرمایه هوشمند سازی ضرورت روز کشور، جامعه ما و شرایط رقابتی دنیا است از این رو برای هدایت سرمایه باید با تغییر روش های مطالعه از داده های الکترونیک استفاده کنیم.

علی رسولیان در جلسه کمیته هوشمند سازی  خراسان رضوی در استانداری افزود : اگر بخواهیم با روش های سخت، کالا تولید کنیم و به فروش برسانیم و با مشتری ارتباط برقرار کنیم، موفق نخواهیم شد؛ باید در حوزه کیفیت محصولات تولیدی، خدماتی، صادرات و تجارت از روش‌های سنتی فاصله بگیریم و از روش های جدید و تجارت الکترونیک استفاده کنیم.

وی با بیان این که در استان هزار و ۱۰۰ طرح به ارزش ۱۲۸ هزار میلیارد تومان در بخش های تولیدی، خدماتی، گردشگری، صنعت و کشاورزی از طریق بخش خصوصی در مرحله اجرا و موافقت اصولی است افزود: مجموعه های توانمندی در حوزه فناوری در کشور وجود دارد که باید از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بر اجرای طرح کنترل بازار و نظارت هم به شکل هوشمند و الکترونیک تاکید کرد.

در این جلسه تفاهم نامه اجرایی ۳جانبه بین استانداری خراسان رضوی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و شرکت های معین حوزه هوشمند سازی استان با محورنظام صنفی رایانه ای امضاشد.

همچنین تفاهم نامه اجرایی جداگانه بین شرکت شبکه بازار رضوی و استانداری خراسان رضوی به امضاء رسید.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.