شیراز- در پی مسمومیت تعداد ۱۵ تن از دختران نونهال در یکی از ساتخر های خصوصی شهر شیراز معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل پرونده قضایی و هم چنین فراخواندن مسئولان و متولیان این مجموعه به دادستانی خبر داد.

پای دادستان شیراز به حادثه مسمومیت دختران در استخر باز شد

به گزارش قدس آنلاین؛ معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در این باره اعلام کرد:  پس از وصول خبر مسمویت ۱۵ دختر بچه ۶ تا ۱۰ ساله  در حال آموزش شنا در یکی از استخرهای شیراز  در محل حاضر و با انتقال مصدومین به بیمارستان دستور تعطیلی استخر صادر گردید.

جمشید فرهادی بیان داشت : بررسی اولیه حاکی از نقص در قسمت تأسیسات استخر بوده و ظاهراً کلر تزریق شده در آب استخر بیش از حد استاندارد بوده است .

وی از پیگیری ادامه تحقیقات تا روشن شدن ابعاد حادثه خبر داد و بیان  داشت: با اقدام اولیه مربیان و حضور به موقع نیروهای اورژانس خطر رفع گردید و تعدادی از مصدومان در همان محل به صورت سرپایی درمان و ۱۰ نفر از دیگر از مصدومان به بیمارستان های شهید دستغیب و نمازی منتقل شدند که طبق آخرین خبر واصله ۹ نفر دیگر از مصدومان از بیمارستان ترخیص و تنها یک نفر در بیمارستان تحت درمان می باشد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز  همچنین از  صدور  دستور تعطیلی استخر و اخذ شکایت اولیاء دانش آموزان خبر داد و افزود: مسئولین استخر برای ارائه توضیحات و روشن شدن ابعاد حادثه به دادسرا فراخوانده شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.