شهرکرد- احمد تاجی اشکفتکی عکاس پیشکسوت چهارمحال و بختیاری جایزه رتبه سوم جشنواره بین‌المللی میراث فرهنگی ناملموس و جوانان را به خود اختصاص داد.

عکاس چهار محال و بختیاری صاحب مقام در جشنواره بین المللی شد

به گزارش قدس آنلاین؛ عکس احمد تاجی در این جشنواره روایتی از عید مسیحیان است که تاجی آن را در سالهای اخیر به نام خود به ثبت رسانده است که از سوی هیات داوران حایز رتبه برتر شد.

در این جشنواره با قدردانی از بهمن نامور مطلق، بابک صدیقی،سعید محمودی ازناوه، ظهراب مناتساکانیان از کشور ارمنستان و طارق شراره از کشور لبنان به عنوان اعضای هیات داوران این مسابقه بین‌المللی، از نفرات چهارم تا نهم این مسابقه تقدیر شد و به سیدمهرداد شریفی، شوکت بولتائف از کشور ازبکستان و احمد تاجی به‌عنوان نفرات برگزیده دومین مسابقه بین المللی عکاسی جوایزی اهدا شد.

رونمایی از کتاب مجموعه آثار منتخب نخستین مسابقه بین المللی عکاسی با عنوان «میراث فرهنگی ناملموس در بستر طبیعی آن» که با حضور شرکت کنندگانی از ۱۲ کشور در سال ۱۳۹۶ برگزار شده بود پایان بخش این رویداد فرهنگی بود.

 آثار برگزیده دومین مسابقه بین المللی عکاسی با عنوان «میراث فرهنگی ناملموس و جوانان» تا ۱۳ مهر ماه در تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.