گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد که در راستای قانون مجلس شورای اسلامی و همچنین نیاز آموزش و پرورش این استان به نیروی انسانی جدید، تعداد ۱۸۰۰ معلم حق‌التدریس جذب شدند.

۱۸۰۰ معلم جدید جذب آموزش و پرورش گلستان شدند

به گزارش قدس آنلاین؛ احسان گوهری راد درحاشیه مراسم متمرکز استانی جشن عاطفه‌ها که در شهر گنبدکاووس برگزار شد اظهار داشت: این نیروها که واجد شرایط بودند، بیشتر از نیروهای آموزش ابتدایی و نهضت سوادآموزی برای سال تحصیلی جدید جذب شدند.

وی گفت: ۸۳ درصد نیروهای جذب شده که به صورت آزمایشی و برای یک سال به کارگیری می‌شوند، دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر بوده و رشته تحصیلی ۷۰ درصد آنها نیز مرتبط با دروس و آموزش‌های دوره ابتدایی است.

گوهری راد اضافه کرد: پس از جذب این نیروها، کار سازماندهی آنها در مدارس سراسر گلستان انجام شده و هیچ کلاس درسی در سال تحصیلی جدید بدون معلم نیست.

وی تصریح کرد: برای ارتقای سطح علمی و تدریس نیروهای جذب شده جدید، دوره‌های آموزش ضمن خدمت حداقل به مدت ۱۰۰ ساعت برای آنها برگزار می‌شود که این کلاس ها از هفته گذشته آغاز شده و علاوه بر آن در طول سال تحصیلی نیز برخی مهارت‌های تدریس توسط سرگروه‌های آموزشی برای این نیروها برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.