مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی از زائران خواست به جهت کثرت جمعیت در اربعین بیشتر از یک‌شب در کربلا نمانند.

زائران اربعین بیشتر از یک‌شب در کربلا نمانند

حجت‌الاسلام‌ نجف نجفی روحانی امروز در جمع روحانیان، مداحان کاروان‌های اعزامی عتبات عالیات در کربلای معلا با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، گفت: اربعین ناگفته‌ها زیادی دارد که با بازخوانی آن جامعه بشری را متحول و عدالت‌خواه و ظلم‌ستیز می‌کند و درس بصیرت و معرفت می‌دهد.

وی افزود: خدا نور است و آنچه به او متصل شود، نورانی می‌شود؛ قرآن، اهل‌بیت همگی نورند، نور امری تشکیکی و دارای مراتب است و شدت و ضعف دارد در قرآن آمده است که کفار و مشرکان می‌خواهند با زبان و تبلیغات مسموم خود نور خدا را خاموش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق تصریح کرد: امروز در فضای مجازی به‌طور بسیار گسترده علیه دین و دیانت و ولایت تبلیغات مسموم می‌کنند همه در این میدان نبرد گسترده از حق و حقیقت دفاع کنیم.

وی یادآور شد: کفار و مشرکان در تلاش‌اند با تبلیغات مسموم خود نور خدا را خاموش کنند، غافل از اینکه نور خدا خاموش شدنی نیست.

حجت‌الاسلام نجفی روحانی خاطرنشان کرد: امروز جریان اربعین از عاشورا مهم‌تر شده است و این جریان بازخوانی عاشورا است دستگاه ظلم و ستم یزدیان را رسوا می‌کند ما باید در اجتماع عظیم راهپیمایی اربعین حسینی مراقب توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باشیم.

وی در ادامه افزود: در اربعین باید رعایت حال مردم کریم و شریف عراق را هم بشود و بیش از یک‌شب در خانه‌های آن‌ها اقامت نکنند، مشکلات آنان را هم در نظر بگیرند تا افراد بیشتری بتوانند برای زیارت بیایند و این موضوع را رسانه باید فرهنگ‌سازی کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.