فرمانده انتظامی گناباد گفت: ارزش کشفیات انواع کالای قاچاق از هفته نیروی انتظامی پارسال تاکنون در این شهرستان با ۳۱۷ درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه قبل از آن به ۲۰ میلیارد ریال رسیده است.

افزایش ۳۱۷ درصدی کشف کالای قاچاق در گناباد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ قربانعلی قربانی فرمانده انتظامی گناباد گفت: ارزش کشفیات انواع کالای قاچاق از هفته نیروی انتظامی پارسال تاکنون در این شهرستان با ۳۱۷ درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه قبل از آن به ۲۰ میلیارد ریال رسیده است.

او ادامه داد: همچنین در این مدت افزون بر ۹۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گناباد کشف شد که به نسبت سال قبل از آن ۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی گناباد گفت: میزان صدور گواهینامه، شماره گذاری و نقل و انتقال خودرو و موتورسیکلت هم در مدت یاد شده به ترتیب ۱۳، ۳۴ و ۳۹ درصد، صدور گذرنامه و معافیت‌های تحصیلی و کفالت‌های دائمی و موقت ۲۰، ۲۴ و پنج درصد، نداشتن سوء پیشینه ۲۲ و صدور پروانه کسب ۲۵ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ قربانی افزود: مردم گناباد طی یک سال ۱۳ هزار و ۱۳۵ مورد تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی و ۱۹۷ داشتند که این میزان نسبت به سال قبل ۲۷ درصد رشد داشته است.

او تصریح کرد: توهین و فحاشی، نزاع و درگیری و اختلاف‌های خانوادگی به ترتیب با ۲۷، ۲۳ و ۱۵ درصد بیشترین درصد آسیب‌های اجتماعی گناباد را تشکیل می‌دهند که باید با قانون مداری، سعه صدر و خویشتن داری و یادگیری آموزش‌های خانوادگی و مهارت‌های زندگی این آسیب‌ها را کاهش یابد.

فرمانده انتظامی گناباد با بیان این که شعار هفته نیروی انتظامی امسال "پلیس هوشمند، امین مردم" انتخاب شده است، گفت: پلیس با روحیه جهادی و بسیجی در عرصه‌های خدمت به مردم و تامین امنیت جامعه حضور فعال و مقتدری دارد و خط قرمز ما تامین قانون است و با همه اشخاصی که به دنبال تخطی از آن هستند با قاطعیت برخورد می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.