نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به جنگ اقتصادی دولت آمریکا علیه این کشور تاکید کرد که هدف آمریکا از این کار باج خواهی سیاسی و سلطه بر لبنان است.

 حزب الله: آمریکا جنگ اقتصادی علیه لبنان به راه انداخته است/ لزوم موضع ملی یکپارچه علیه دخالت‌های واشنگتن

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین،شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: مسئولیت دولت این است که علل و عواملی که باعث می‌شود تا جوانان و عموم مردم احساس یأس یا افسردگی یا مهاجرت کنند، رفع کرده و برای ایجاد فرصت های شغلی و تشویق قشر جوان برای تولید و حل و فصل بحران ها تلاش کند.

وی افزود: لبنان توانمندیها و امکانات زیادی دارد، اما این امر نیاز به مدیریت کارآمد دارد، زیرا ضعف ما در سوء مدیریت این کشور و مشکلات اقتصادی و مالی است که آمریکا آن را با به راه انداختن جنگ اقتصادی و تحریم ها و اقدامات علیه بانک ها و نهادها و افراد با هدف باج خواهی و سلطه گری بر لبنان تشدید کرده است.

وی افزود: برای مقابله با این چالش ها و مشکلات به ویژه دخالت آمریکا در امور مالی لبنان لازم است که یک موضع ملی و فراگیر در رد قیمومیت آمریکا بر لبنان اتخاذ شود و به سلطه گری مالی آمریکا علیه لبنان پایان داده شود. دولت هم باید به مسئولیت های خود برای رسیدگی به وضعیت مالی و اقتصادی عمل کرده و به سرعت در مسیر رسیدگی به پرونده بازی با قیمت پول ملی و سای پرونده های لاینحل وارد عمل شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.