زن شیادی که برای فروش ملک میلیاردی مردم نقشه کشیده بود، راهی زندان شد.

نقشه زن شیاد برای فروش ملک ۴میلیاردی مردم!

قدس آنلاین: زن مشهدی مدتی بود که فهمیده بود یک قطعه زمین باارزش در منطقه‌ای از شهر رها شده، او که خبردار شده بود مالک زمین چندصد متری در شهر اصفهان ساکن است و هر چند ماه یک بار به مشهد می‌آید، نقشه‌ای شیادانه برای بالاکشیدن زمین و فروش آن را در ذهن طراحی کرد.

برای همین دست به کار شد تا هر طور شده مشخصات دقیقی از مالک زمین بدست آورد.

سرانجام پس از چندین هفته به آنچه می‌خواست رسید، اما هنوز ۱۰ درصد اقدام مجرمانه‌اش هم پیش نرفته بود. او اجرای فاز دوم نقشه را روی کاغذ پیاده و با شیوه‌ای خاص و کاملاً حرفه‌ای وکالت فروش زمین را جعل و به نام خودش صادر کرد.

زمین در مشهد، ردگم کنی در نیشابور

اکنون همه چیز حاضر و آماده بود اما زن شیاد از ترس لورفتن ماجرا و گرفتار شدن، وکالت جعلی را به نیشابور برد و در یک دفترخانه دیگر مراحل فروش ملک مردم را انجام داد.

پس از آن به چندین بنگاه در مشهد و نیشابور مراجعه و مشخصات زمین را اعلام و از آن‌ها خواست برای ملک مذکور که ۴ میلیارد تومان قیمت می‌خورد، مشتری پیدا کنند.

چند روزی هیچ خبری نشد تا اینکه یکی از بنگاه‌داران مشتری خوبی برای زمین پیدا و از فروشنده خواست مدارک ملک را هرچه سریع‌تر به بنگاه بیاورد. زن شیاد که از شادی دستانش را روی هم می‌کشاند طولی نکشید که وکالت‌نامه و دیگر مدارک را تحویل بنگاه داد.

همه چیز پای قولنامه لو رفت

فروشنده و خریدار پای میز معامله حاضر شدند و بنگاه‌دار هم شروع به نوشتن قولنامه فروش کرد اما در یک لحظه به ماجرا مشکوک شد. سر فروشنده را به بهانه‌ای گرم و موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهد، با حضور مأموران پلیس در محل و اخذ استعلامات مورد نیاز همه چیز لو می‌رود و زن شیاد که ۴ میلیارد را در دستانش احساس می‌کرد حالا دیگر سردی دستبند تعبیر رؤیایش شده بود.

در ادامه ماجرا زن شیاد به شعبه ۲۰۳دادسرای مشهد منتقل و همه چیز را اعتراف می‌کند. از سوی دیگر مالک زمین از اصفهان به مشهد آمد و او هم از فرد مجرم شکایت می‌کند.

همچنین پس از اتمام مراحل قضایی در مرحله بازپرسی، زن شیاد راهی زندان شد تا دیگر روند ماجرا نیز طی شود. از سویی تحقیقات برای کشف دیگر اقدامات احتمالی و مجرمانه او همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.