خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی بار دیگر در دیدار چهره به چهره با مردم با هدف رسیدگی به مشکلات آنان و ایجاد امید و انگیزه در جامعه و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان گفت: اگر مدیران دستگاه های اجرایی حساسیت و جدیت بیشتری برای رفع مشکلات مردم اعمال کنند بدون شک راهکارهای مناسبی هم پیدا می شود.

حساسیت بیشتری برای حل مشکلات مردم اعمال شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی،  در ملاقات مردمی استاندار یکی از مشکلات مطرح شده،اخذ استعلام برای یک پروژه گردشگری و تفریحی عنوان شد که  شجاعی گفت: باید تخلفات حوزه راه و شهرسازی برای این پروژه مورد پیگیری قرار گیرد ضمن آنکه مشکلات این پروژه باید در سطح ملی هم مورد رسیدگی قرار گیرد.

مشکل دیگر مطرح شده در ارتباط با بحث واگذاری ها در حوزه پایانه مسافربری بود که دکتر شجاعی تصریح کرد: با توجه به گسترش شهرنشینی و رشد جمعیت نیاز به توسعه فضای پایانه های مسافربری است بنابراین برای حل مشکل این متقاضی دو سوال مطرح می شود اینکه آیا شهرداری مسیر خود را در ارتباط با این مشکل به درستی و قانونی طی کرده و دیگر اینکه چرا شهرداری مزایده ای در این خصوص برگزار نکرده است.

یکی از هنرمندان شاخص موسیقی مقامی استان مشکل بازسازی منزل خود را عنوان کرد که استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت و جایگاه هنرمندان گفت: علاوه بر اینکه باید هر چه سریع تر مشکل بازسازی منزل این هنرمند حل شود از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خواست تا امکان برگزاری کنسرت برای این هنرمند هم در استان و هم سایر استانها فراهم شود تا با درآمدهای حاصله از این کنسرت مشکلاتش به حداقل برسد.

یکی از بانوان تولید کننده استان مشکل خود را مرتبط با عدم استفاده از سرمایه در گردش عنوان کرد که دکتر شجاعی اظهار داشت: دلیلی وجود ندارد که بانک بتواند کاری انجام دهد و این اتفاق رخ ندهد لذا این موضوع توسط اداره بازرسی استانداری و بانک مورد نظر مورد پیگیری قرار میگیرد.

در ادامه این ملاقات چهار ساعته با مردم یکی از سرمایه گذاران به بیان مشکلات حوزه خود پرداخت که دکتر شجاعی افزود: نباید هیچ سرمایه گذاری در استان معطل شود و این موضوع باید به درستی مدیریت شود چون روشن ماندن چراغ سرمایه گذاری در استان آنهم برای همیشه ،حائز اهمیت است بنابراین ادارات متولی باید راهکارهای حل مشکلات آنان را سریع انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.