مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ای نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۴۲۹ میلیون و ۸۹۱ هزار لیتر نفت گاز یورو چهار در این منطقه به مصرف رسید.

مصرف ۴۳۰ میلیون لیتر گازوئیل در خراسان رضوی/ افزایش دو برابری مصرف گازوئیل در خراسان رضوی

به گزارش قدس انلاین، علی اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ای نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در ۶ ماه نخست امسال بدون در نظر گرفتن مصرف نیروگاه‌ها، ۴۲۹ میلیون و ۸۹۱ هزار لیتر نفت گاز یورو چهار در این منطقه به مصرف رسید.

او ادامه داد: مصرف نفت گاز «گازوئیل» یورو چهار در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در منطقه خراسان رضوی ۱۰۹ درصد افزایش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ای نفتی منطقه خراسان رضوی با بیان اینکه بیشترین میزان افزایش مصرف در مرداد ماه امسال و به میزان ۹۰ میلیون و ۳۷۵ هزار لیتر بوده است که این میزان نسبت به مرداد ماه پارسال ۳۵۲ درصد افزایش دارد، گفت: کمترین میزان افزایش هم در فروردین ماه و به میزان ۳۹ میلیون و ۸۱۳ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش یافته است.
اصغری افزود: علت افزایش مصرف این فرآورده، افزایش مناطق توزیع نفت گاز یورو چهار است به طوری که پارسال تنها در شهر مشهد از این سوخت استفاده می‌شد، اما امسال در بیشتر شهرستان‌های این منطقه به صورت حداکثری و در شهرهای نیشابور و قوچان به صورت ۱۰۰ درصد این فراورده توزیع می‌شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.