دور احمر از کشور ساحل عاج گفت: امام حسین (ع) نزد مردم ساحل عاج از محبوبیت زیادی برخوردار است و مردم این کشور این امام را به عنوان یک الگوی ازادی خواه و کسی که در مقابل کفر و ظلم ایستادگی و مقاومت کرد، می شناسند .

امام حسین (ع) نزد مردم ساحل عاج از محبوبیت خوبی برخوردار است

دور احمر از کشور ساحل عاج در حاشیه همایش اربعین ،نماد محبت ادیان الهی و مذاهب اسلامی به امام حسین(ع) در مشهد ،در  گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: شناخت مردم ساحل عاج نسبت به امام حسین(ع) طی سال های گذشته به دلیل افزایش جمعیت شیعه نشین این کشور بسیار بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: این موضوع باعث شده است که حضور آنها در مراسم اربعین نیز افزایش پیدا کند و هرساله نسبت به سال قبل رشد دو برابری داشته باشد.

احمر افزود: امام حسین (ع) نزد مردم ساحل عاج از محبوبیت خوبی برخوردار است و مردم این کشور این امام را به عنوان یک الگوی ازادی خواه و کسی که در مقابل کفر و ظلم ایستادگی و مقاومت کرد می شناسند .

وی با بیان  اینکه با توفیق خدا مراسم اربعین امسال باشکوهتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، ادامه داد:  دوستداران این امام در زندگی خود نیز از سخنان امام حسین (ع)باید بهره بگیرند و آنها را عملی کنند.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.