پس از افشای جزئیات تماس تلفنی رئیس‌جمهور آمریکا با همتای اوکراینی خود از سوی منبعی آگاه، دومین مقام اطلاعاتی قصد دارد جزئیات بیشتری را از این مکالمه جنجالی فاش کند.

افزایش هیزم آتش استیضاح ترامپ/ جزئیات بیشتری از مکالمه جنجالی آقای رئیس‌جمهور فاش می‌شود

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، در پی افشاگری یک افسر اطلاعاتی درباره تعاملات ترامپ با اوکراین، یک شکایت دیگر، این بار از جانب فردی با اطلاعات دقیق‌تر، به روند تحقیقات برای استیضاح ترامپ جسارت بیشتری می‌بخشد.

دومین مقام اطلاعاتی آمریکا در نظر دارد شکایت خود را درباره مکالمه دردسر آفرین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، ارائه دهد؛ مکالمه‌ای که موجب آغاز روند استیضاح ترامپ شده است.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو منبع آگاه با ذکر این خبر افزود: گفته شده است این مقام اطلاعاتی، نسبت به افشاگر قبلی اطلاعات کامل‌تری دارد و از جمله افرادی است که مایکل اتکینسون، بازرس کل جامعه اطلاعاتی، برای تایید اتهامات مطرح شده از سوی افشاگر اول، با وی مصاحبه کرده است.

بر اساس قانون حفاظت از افشاگران جامعه اطلاعاتی آمریکا، اگر یک مقام اطلاعاتی بخواهد مشکلات جدی درباره فعالیت‌های اطلاعاتی را ارائه دهد، آن‌ها باید به منظور کسب حمایت قانونی در مقابل اقدامات تلافی‌جویانه احتمالی مانند اخراج یا تنزل رتبه، به بازرس کل شکایت خود را ارائه دهند.

این شکایت دوم ممکن است به هیزم آتش تحقیقات برای استیضاح ترامپ بیافزاید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.