البرز- سرمربی تیم فوتبال برق آرا البرز ضمن اشاره به دیدار حساس این تیم مقابل شهروند رامسردر روز دوشنبه گفت: بازی بسیار سخت و به نوعی ۶ امتیازی را در پیش داریم اما دغدغه مهم تر مربوط به زمین شریعتی است که امیدوارم مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

امیدوارم مشکلی از بابت میزبانی  لیگ ۳ در کرج نداشته باشیم

سعید بیگی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: طبق برنامه ریزی سازمان لیگ دیدار با تیم شهروند رامسر در روز دوشنبه برگزار خواهد شد و این در حالی است که گویا روز دوشنبه زمین شریعتی در اختیار هیئت دوومیدانی قرار خواهد داشت.

وی با بیان این که تغییر روز بازی غیرممکن بود گفت: باتوجه به میزبانی تیم فرهنگ البرز در روز سه شنبه تعویق دیدار برق آرا غیرممکن بود و ناچار به برگزاری این بازی حساس در روز دوشنبه هستیم.

سرمربی تیم فوتبال برق آرا البرز تصریح کرد: از ابتدای فصل جاری تاکنون برخلاف سایر تیم ها که روی مسائل تاکتیکی تمرکز کرده اند با مسائل حاشیه ای نظیر عدم وجود رختکن مناسب در ورزشگاه خانگی دست به گریبان بوده ایم.

بیگی ضمن درخواست از هیئت فوتبال گفت: برق آرا نماینده البرز در لیگ ۳ بوده و اکنون در بالای جدول رقابت حساسی دارد لذا امیدوارم مدیران فوتبال استان با حمایت این تیم را در مسیر صعود به لیگ ۲ یاری کند.

وی تصریح کرد: اگر شرایط میزبانی به مانند همیشه باشد ما روز دوشنبه در دیدار با رامسر هم با چالش نبود رختکن مناسب مواجه خواهیم شد که در این صورت ناچاریم برای تعویض لباس و برگزاری جلسه فنی پیش از بازی به ساختمان هیئت فوتبال مراجعه کنیم.

بازیکن سابق تیم استقلال در پایان گفت: با شرایط بسیار حساسی در جدول لیگ ۳ مواجه هستیم و در صورت پیروزی مقابل رامسر می توانیم با خاطری آسوده رقابت ها را دنبال کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.