بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خودمان هم انتظار نداشتیم که از ۶ بازی لیگ برتر ۳ بازی را شکست بخوریم.

نمی‌دانم چرا به تیم ملی دعوت نشدم/پرسپولیس دوباره به صدر می‌رود

قدس آنلاین: مهدی ترابی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،در خصوص باخت شب گذشته پرسپولیس مقابل شهر خودرو، روند ضعیف نتیجه‌گیری سرخپوشان و عدم دعوت به تیم ملی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

فارس: شب گذشته بازی حساسی را به شهر خودرو باختید.

بله متاسفانه با وجود اینکه خیلی خوب بازی کردیم اما نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم. البته ما موقعیت‌هایی داشتیم اما از این موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکردیم و در نهایت در دقیقه ۹۳ گل خوردیم و باختیم.ما باید این نتیجه را حتما و قطعا جبران کنیم تا باز هم به سمت قهرمانی پیش برویم.

فارس: به  نظر می‌رسید پرسپولیس مقابل شهر خودرو از بازی‌های قبلی بهتر بازی کرد اما نتوانستید نتیجه بگیرید.

بله دقیقا همین طور است چراکه ما خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم اما به گل نرسیدیم. ما باید روی ضربات آخر بیشتر کار کنیم و اگر بتوانیم زودتر به گل برسیم می‌توانیم در هر بازی گل‌های بیشتری بزنیم. ما باید در بازی‌های بعدی این نقص را جبران کنیم تا دوباره تیم مورد علاقه هوادارانمان شویم.

فارس: پرسپولیس از ۶ بازی اول خود سه باخت به دست آورده و این مسئله خیلی نگران کننده است. 

باور کنید خود ما هم انتظار نداشتیم که سه باخت در این ۶ بازی بیاوریم.در بازی با سپاهان و بازی مقابل شهر خودرو به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم اما با بدشانسی بازی را واگذار کردیم. اگر خوب نبودیم و می‌باختیم می‌گفتیم که باخت حق ما بود ولی واقعا مقابل این دو تیم عملکرد خیلی خوبی داشتیم. اما رفته رفته بهتر خواهیم شد. تا اینجا با بدشانسی روبرو شدیم ولی به هواداران قول می‌دهیم که این نتایج را جبران کنیم و در جدول رده‌بندی دوباره به صدر برسیم.

فارس: به نظر می‌رسد وضعیت خودت هم بهتر از فصل قبل است.

بله خوشبختانه شرایط خودم خیلی خوب است و تلاش می‌کنم تا هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم تا برای پرسپولیس بازیکن مفیدی باشم. رفته رفته شرایط من هم بهتر خواهد شد. 

فارس: در سیستم کالدرون جا افتاده‌ای؟

بله خوشبختانه توانسته‌ام خودم را با تغییرات تاکتیکی جدید وفق بدهم و در سیستم جدید جا افتاده‌ام. فکر می‌کنم ما فقط در نتیجه‌گیری خوب نبودیم و باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم نتایج بدی که گرفتیم را جبران کنیم. 

فارس:  بعد از تعطیلات باید با نفت آبادان در جام حذفی بازی کنید. این در حالی است که این تیم آبادانی امسال تیم متفاوتی شده است.

همیشه تیم‌های آقای اسکوچیچ خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند.او همواره تیم‌های خوبی را در لیگ برتر دارد. قطعا بازی در جام حذفی بسیار سخت‌تر از بازی در لیگ خواهد بود.چون یک تک بازی است و اگر خدای ناکرده نتیجه نگیریم دیگر فرصت جبران نخواهیم داشت. به همین دلیل ما باید با تمرکز بالا در این بازی به زمین برویم و امیدوارم که هواداران پرسپولیس از ما حمایت خوبی کنند تا با برد از زمین خارج شویم. 

فارس: صحبت از فرصت سوزی بازیکنان پرسپولیس کردی. فکر می‌کنی دلیل این مسئله چیست؟

به نظر من ما در زدن ضربات آخر عجله می‌کنیم و این مسئله باعث می‌شود تا تمرکز لازم را  نداشته باشیم اما فکر می‌کنم اگر بتوانیم در بازی‌ها گل اول را زودتر به ثمر برسانیم می‌توانیم گل‌های بعدی را بزنیم و فشار از روی تیم ما برداشته می‌شود.

فارس: لیست تیم ملی هم اعلام شد و نام تو در بین دعوت شدگان نیست. چرا به تیم ملی دعوت نشدی؟

نمی‌دانم چرا به تیم ملی دعوت نشدم اما قطعا سرمربیان تیم ملی اینطور صلاح دانستند. مربیان تیم ملی بازی‌ها را می‌بینند و مطمئنا آماده‌ترین‌ها دعوت می‌شوند. بازیکنانی هم که دعوت شدند همگی از بهترین‌ها هستند و من تلاش خواهم کرد تا با عملکرد خوب بتوانم به اردوهای بعدی تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.