نماینده معین چناران گفت: پیگیر انتقال فرودگاه هاشمی نژاد به شهرستان چناران هستم و اگر این اتفاق صورت گیرد، مسیر دسترسی مسافران به فرودگاه آسان‌تر می شود.

انتقال فرودگاه شهید هاشمی نژاد از مشهد به چناران

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن  نوروزی در خصوص انتقال فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد به چناران گفت: پیگیر این موضوع هستیم و اگر این اتفاق صورت گیرد، مسیر دسترسی مسافران به فرودگاه آسان‌تر می‌شود.

نماینده معین  چناران  و بینالود افزود: فعالیت فرودگاه مشهد در وسط شهر باعث نگرانی مردم شده و ضروری است این فرودگاه به منطقه‌ای دور از شهر منتقل شود که با توجه به دشت وسیع اطراف چناران و وجود کوه‌های هزارمسجد در این منطقه، جای مناسب و امنی برای احداث فرودگاه فراهم کرده است.

وی با اشاره به مشکلات مردم در گلبهار، افزود: این شهر جدیدالاحداث رشد خوبی کرده و اکنون جمعیت زیادی ساکن آن هستند و باید به حل مشکلات مردم در این شهر توجه شود.

نوروزی نبود بیمارستان ، عدم توجه به کلنیک تخصصی، آرمسنان، قطار شهری وعدم استقرار ادرات در شهر را از جمله مشکلات پیش روی مردم دانست و ادامه داد، شهر گسترش یافته است و مردم نسبت به امنیت گلایه‌مندی دارند که باید درجه نیرو انتظلمی و امکانات این نیرو  در گلبهار افزایش یابد.

نماینده معین  چناران به مشکلات حمل‌ونقل مردم در گلبهار نیز اشاره کرد، و یادآور شد: مسئولیت حمل و نقل برون شهری باید  از اداره راهداری گرفته شود و به شهرداری واگذار گردد، تا مشکلات مردم بر طرف شود.

وی به مشکلات مردم در روستاها نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این شهرستان روستاهایی هستند که هنوز مشکل آب، گاز و آسفالت دارند که باید خواسته ساکنان آن روستاها مورد توجه قرار گیرند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.