مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: «اوسنه گوهرشاد» به نشر به چاپ بیست و پنجم رسید.

«اوسنه گوهرشاد» به‌نشر به چاپ بیست و پنجم رسید
به گزراش قدس آنلاین ، حسین سعیدی  اظهار داشت: رمان «اوسنه گوهرشاد» به قلم سعید تشکری همزمان با استقبال مخاطبان از پویش ملی کتابخوانی این اثر به چاپ بیست و پنجم و مجموع تیراژ  25 هزار نسخه رسیده است.

به گفته مدیرعامل به‌نشر، رمانک فانتزی «اوسنه گوهرشاد» در یک مجموعه داستان‌های به هم پیوسته روایت‌گر داستانی خیالی همگام با واقعیت از واقعه قیام خونین مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی سخن به میان آورده که در جریان این رمان، گوهرشاد بیگم پایه‌گذار احداث بنای مسجد گوهرشاد حرم رضوی بعد از هزار سال به مکانی می‌آید که خودساخته است و با ملکه‌ای روبه‌رو می‌شود تا آنچه را که او ساخته یعنی مسجد گوهرشاد قرار است ویران شود و در خلال آن حادثه خونین 21 تیرماه سال 1314 هجری خورشیدی روایت می‌شود. 

وی با اشاره به چاپ بیست و پنجم رمان «اوسنه گوهرشاد» در مدت کمتر از سه ماه از برگزاری پویش کتابخوانی این اثر تصریح کرد: همگام با ششمین پویش مطالعاتی سراسری به‌نشر با محوریت مسابقه کتابخوانی«اوسنه گوهرشاد»، تاکنون چهار هفته از مجموع هشت هفته قرعه‌کشی برگزار شده و پنجمین قرعه‌کشی هفتگی این مسابقه ملی 15 مهرماه برگزار می‌شود.

سعیدی با اعلام 24 برگزیده قرعه‌کشی‌های هفتگی این مسابقه کتابخوانی خاطرنشان کرد: در جریان برگزاری قرعه‌کشی‌های هفتگی، جوایزی شامل یک هدیه 5 میلیون ریالی کمک هزینه سفر به مشهدمقدس، دو کارت هدیه یک میلیون ریالی و سه جلد کتاب از تازه‌های نشر کشور با امضای نویسنده به نام برگزیدگان اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با خرید این اثر و مطالعه دقیق کتاب، پاسخ سؤالات و کد انحصاری روی برگ سؤال را طبق الگوی ارائه‌ شده به سامانه پیامکی اعلام شده ارسال کنند تا علاوه بر حضور در قرعه‌کشی‌های هفتگی، در مرحله نهایی این مسابقه که شامل جوایزی همچون یک هدیه ویژه سفر به هر نقطه از ایران به همراه خانواده پنج نفره و هشت دستگاه دوچرخه شرکت کنند.

مدیرعامل به‌ نشر در پایان با اشاره به اینکه رمان «اوسنه گوهرشاد» در تمامی شعبه‌های انتشارات به‌نشر و دیگر کتابفروشی‌های سراسر کشور در دسترس مخاطبان قرار دارد، یادآور شد: کتاب دوستان می‌توانند این اثر را با تخفیف 40 درصدی در پشت جلد و به قیمت 150 هزار ریال تهیه کنند.

تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.