بازی پرطرفدار و جذب Call of Duty Mobile پس از انتشار سه روزه موفق شد بیشتر از 35 میلیون بار دانلود شده و به نوعی یک رکورد را به جا بگذارد.

بازی محبوبی که بیش از 35 میلیون بار دانلود شده است! +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بازی پرطرفدار و جذب Call of Duty Mobile پس از انتشار سه روزه موفق شد بیشتر از 35 میلیون بار دانلود شده و به نوعی یک رکورد را به جا بگذارد و در iOS و Android در بیش از 100 کشور جهان به برنامه شماره 1 این پلت فرم‌ها تبدیل شود.

این بازی اکشن در همین چند روزی که منتشر شده است موفق شده طرفداران بسیاری را جذب خود کند، بازی سطح گرافیک بسیار بالا، هیجان زیاد و گیم پلی بسیار خوب و روانی دارد که این نکات باعث شده است که به طرفداران این بازی در نسخه جدید موبایلی اضافه شود.

این بازی سبک‌ها و مراحل متفاوت و زیادی دارد، حالت مولتی‌پیر آن طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و رضایت خوبی از این بخش، مخصوصاً گرافیک آن وجود دارد. در مورد بخش بتل رویال، کاربران آن را خوب و قابل قبول می‌دانند ولی بیشترشان معتقدند که این بخش هنوز در مقابل بازی پرطرفدار پابجی ضعیف‌تر عمل کرده است و به اندازه بتل رویال پابجی قوی نیست، اما نکته‌ای که هست این است که این بازی در بخش مودهای آنلاینش، به اندازه نسخه کنسولی بازی لذت بخش است.

درکنار محبوبیت این بازی در اوایل آن بسیاری از کاربران از عدم موفقیت در بازی شکایت داشتند و یا نیم ساعت یا بیشتر در صفحه بارگیری اولیه باقی مانده بودند که به مرور و با آشنایی بیشتر با بازی این مشکل حل شد.

Call of Duty Mobile اولین بار در ماه مارس اعلام شد و نسخۀ بتای آن در ماه مه راه اندازی شد و تاریخ انتشار ماه گذشته فاش شد که زمان شروع هیجان این بازی بود.

اگرچه قبلاً یک برنامه همراه با آن وجود داشت اما این اولین بار است که می‌توانید بازی کامل را در دستگاه‌های iPhone ، iPad و Android انجام دهید.

این بازی شامل حالت های چند نفره رقابتی کامل است و همچنین یک تجربه جدید Battle Royale از جمله مکان‌های کلاسیک از Call of Duty است که شامل وسایل نقلیه زمینی، دریایی و هوایی است.

بابی کوتک ، مدیر عامل شرکت اکتیویژن بلیزارد گفت: "Call of Duty: Mobile یک لحظه مهم برای ما است تا بتوانیم یکی از موفق ترین فرانچایزهای سرگرمی تاریخ را به بزرگترین سکوی جهان برسانیم، این یک بازی سه گانه است، تجربه‌ای رایگان کاملاً جدید که ما به مخاطبان از طرفداران این سبک بازی ارائه می‌دهیم."

"شرکت اکتیویژن محبوبیت این بازی را "شگفت انگیز" توصیف کرد."

واکنش طرفداران در اندروید و iOS بسیار شگفت انگیز بوده است، در حال حاضر Call of Duty: Mobile از 35 میلیون بار بارگیری در راه خود برای تبدیل شدن به شماره 1 در رتبه iOS ، نه تنها در بین بازی‌ها ، بلکه در بین همه برنامه‌ها ، در 100 کشور پیشی گرفته است. مدیر اکتیویژن گفت:«این یک تجربه بسیار جالب است و تبریک می‌گویم به تیم های اکتیویژن و همکار ما Tencent's TiMi Studios که چنین بازی خوبی را برای بازیکنان طراحی کرده‌اند و تشکر ویژه از طرفداران ما به خاطر حمایت مستمرشان، یک بخش دیگر نیز وجود دارد که باید منتظر باشیم تا محتوا و به روزرسانی های بیشتری را برای این بازی منتشر کنیم.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.