پلیس ایالت فلوریدای آمریکا از دستگیری یک زن جوان به جرم نگهداشتن بمب و چندین قبضه سلاح در منزل خود خبر داد.

دستگیری زن جوان آمریکایی به جرم مخفی‌کردن بمب در اتاق خواب خود!

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، پلیس آمریکا یک زن از اهالی فلوریدا را روز جمعه به جرم پنهان کردن چندین بمب لوله‌ای دست ساز در منزلش دستگیر کرد.

بنابر گزارش رسانه‌های محلی، در پی شکایت والدین میشل لوئیز کولتس ۲۷ ساله، پلیس در اتاق خواب او چندین قبضه اسلحه و نیز مواد و مطالبی درباره تروریسم داخلی و تیراندازی‌های گسترده کشف کرد. پلیس محلی در کنفرانسی خبری اعلام کرد این زن جوان تجهیزات لازم برای کشتن هزاران آمریکایی را در اختیار داشته است. علاوه بر بمب‌های لوله‌ای پلیس موفق به کشف چندین چاقو و چند قبضه سلاح دیگر شد.

کولتس در یک شرکت تعمیر و نگهداری ساختمان واقع در فلوریدا مشغول به کار بوده است. پلیس هنوز درباره انگیزه این زن از نگهداشتن بمب‌های لوله‌ای در منزلش اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

به استناد آمار اعلام شده، آمریکا تقریبا نزدیک به ۴۶ درصد از ۸۵۷ میلیون قبضه سلاح در دست غیرنظامیان جهان را در اختیار دارد. براساس گزارش موسسه مطالعات تسلیحات کوچک مستقر در سوئیس در سال ۲۰۱۸، شمار غیرنظامیان آمریکایی دارای سلاح گرم بیش از ۳۹۳ میلیون نفر اعلام شده است.

علی‌رغم تیراندازی‌های گسترده و مرگبار در آمریکا، متمم دوم قانون اساسی این کشور -سرزمین بیشترین تیراندازی‌های جمعی- بر مالکیت سلاح به عنوان یک حق برای شهروندان این کشور تاکید دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.