حدود یک هفته پیش ، OnePlus آخرین تلفن هوشمند خود یعنی OnePlus 7T را معرفی کرد.

"OnePlus 8" از نمایشگر حفره‌ای و شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، حدود یک هفته پیش ، OnePlus آخرین تلفن هوشمند خود یعنی OnePlus 7T را معرفی کرد. جدا از مشخصات یک پرچمدار ، این گوشی دارای یک دوربین به شکلی دایره ای مانند خود دوربین برای دوربین های سه گانه است و از یک نمایشگر درجه یک آبشاری برخوردار است. OnePlus 7T به تازگی به بازار عرضه شده است ، و اکنون OnLeaks ارائه دهنده تلفن‌های هوشمند OnePlus 8 را که سال آینده به بازار عرضه می‌شود ، به اشتراک گذاشته است.

رندرها نشان می دهند که این تلفن هوشمند با داشتن یک سیستم دوربین سه گانه عمودی و یک صفحه نمایش حفره‌ای معرفی شود و همچنین ، این می‌تواند اولین گوشی هوشمند OnePlus با پشتیبانی از شارژ بی سیم باشد.

رندرهای OnePlus 8 مبتنی بر ابعاد و نقشه های مهندسی است که از طریق فرد خودی از OnePlus به بیرون درز شده است. تصاویر جدید نشان می دهد که OnePlus 8 دارای یک صفحه نمایش خمیده با سوراخ حفره ای در گوشه بالا سمت چپ است. اندازه گیری این گوشی هوشمند در حدود 160.2 72 72.9 x 8.1 میلی متر است، ضخامت دستگاه در دوربین عقب به 9.3 میلی متر افزایش می یابد و این گوشی می تواند دارای صفحه نمایش AMOLED با اندازه 6.5 اینچی باشد.

از آنجایی که OnePlus قبلاً تأیید کرده است که تلفن های هوشمند آینده خود نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهند ، انتظار می رود که OnePlus 8 نیز همان نرخ تجدید را ارائه دهد. همانطور که در بالا گفته شد ، OnePlus 8 از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند ، با این وجود هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد سرعت شارژ بی سیم از آن در دست نیست.

پوسته عقب این گوشی مجهز به سیستم دوربین سه گانه عمودی مانند OnePlus 7T Pro است. پیکربندی دوربین ها در حال بسته شدن است، هنوز مشخص نیست که آیا OnePlus 8 سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی را حفظ خواهد کرد یا به 64 مگاپیکسلی ارتقا پیدا می کند.

لبه پایینی OnePlus 8 دارای یک درگاه USB-C و یک شکاف برای بلندگوی خارجی است، دکمه پاور و هشدار را می‌توان در ستون سمت راست دستگاه مشاهده کرد و دکمه‌های مربوط صدا در لبه سمت چپ قرار دارد.

هنوز جزئیات خاصی در مورد مشخصات OnePlus 8 در دسترس نیست اما به احتمال زیاد می‌توان Snapdragon 865 را نام برد که شایعه شده چیپست پرچمدار بعدی Qualcomm است و با Android 10 و آخرین نسخه OxygenOS از قبل بارگیری می‌شود.

در حال حاضر ، هیچ اطلاعاتی در مورد بازه زمانی راه اندازی این تلفن هوشمند وجود ندارد. سری OnePlus 7 در ماه مه امسال در هندوستان عرضه شده بود، از این رو این احتمال وجود دارد که OnePlus 8 به همراه نسخه پیشرفته تر OnePlus 8 Pro در همان ماه در سال 2020 عرضه شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.