رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی از راه‌اندازی اولین کاروان رسانه‌ای اربعین در مشهد خبرداد و گفت: این کاروان علاوه بر فراهم کردن شرایط حضور برادران رسانه‌ای با برگزاری جلسه‌ای در تلاش است تا مقدمات حضور بانوان رسانه‌ای را هم فراهم آورد.

خبرنگاران مشهدی هم به کربلا می‌روند/ تشکیل جلسه برای فراهم کردن مقدمات حضور بانوان

به گزارش قدس آنلاین، عباس محمدیان  گفت: پیاده روی اربعین میعادگاه تمامی دلباختگان اباعبدالله و شیعیان است که خبرنگاران و اهالی رسانه هم از این قائده مستثنا نبوده و بسیاری از آنها مشتاق شرکت در پیاده روی و حماسه بزرگ اربعین حسینی بودند.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته برای اولین بار کاروانی از اهالی رسانه با محوریت اندیشه حسینی و اربعین شکل گرفته است تا اهالی رسانه هم بتوانند در این ایام از این سفر معنوی نهایت استفاده را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر و با این اقدام قصد داریم علاوه ترویج گفتمان اربعین و ارائه تصویر چند وجهی از این گردهمایی بزرگ، به مهم‌ترین راهبردها، رویکردها و کارکردهای اربعین حسینی نیز بپردازیم.

محمدیان با بیان اینکه شرایط این سفر معنوی برای تعدادی از زیارت اولی‌ها نیز فراهم شده است، گفت: این کاروان علاوه بر فراهم کردن شرایط حضور برادران رسانه‌ای با برگزاری جلسه‌ای در تلاش است تا مقدمات حضور بانوان رسانه‌ای را هم فراهم آورد.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی یادآور شد: اهالی رسانه از خبرنگاران و عکاسان می‌توانند در ساعت اداری با شماره ۳۸۳۳۵۱۱۴ ارتباط برقرار کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.