فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: در سال گذشته حدود ۶۰ کیلو گرم زعفران تقلبی از مبادی ورودی و نیز داخل شهر تربت حیدریه کشف شده است.

کشف ۶۰ کیلوگرم طلای سرخ تقلبی از تربت حیدریه در سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی اکبر کیانی اظهار کرد: در تمام کشورهای دنیا برای فضای مجازی به لحاظ شرایط سنی محدودیت قائل هستند و متاسفانه این فضا در کشور ما نامحدود است و این خود عاملی برای ایجاد بسیاری از مشکلات خواهد بود.

 وی افزود: متاسفانه جرایم فضای مجازی در تربت حیدریه آمار بالایی به خود اختصاص داده بطوری که از ابتدای امسال تاکنون پرونده‌های متعددی مربوط به تخلفات در فضای مجازی تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه تصریح کرد: در سال جاری تاکنون ۳۱۰ معتاد متجاهر در شهرستان جمع‌آوری شده‌اند و با تعاملی که با مسئولین استانی برقرار نمودیم مقرر شد این معتادان متجاهر را حدود شش ماه نگهداری کنند و پس از سه ماه نگهداری، تست اعتیاد گرفته و چنانچه برطرف نشده بود سه ماه دیگر نیز بمانند.

کیانی با بیان اینکه ۶۷ درصد سرقت‌های این شهرستان به معتادان متجاهر برمی گردد، افزود: با جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر، سرقت‌ها هشت درصد کاهش یافته، ضمن اینکه از ابتدای امسال فقط از شهر تربت حیدریه قریب به ۶۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه فصل برداشت زعفران قرار گرفتیم، یکی از مسائل مهم و نگران کننده فروش زعفران تقلبی است بطوری که در سال گذشته حدود ۶۰ کیلو گرم زعفران تقلبی از مبادی ورودی و نیز داخل شهر تربت حیدریه کشف شده است.

کیانی گفت: با توجه به اینکه منطقه تربت حیدریه یکی از صادرکنندگان اصلی طلای سرخ در جهان هست و از سوی دیگر زعفران تقلبی از خارج کشور وارد این منطقه می‌شود، می‌طلبد تا تولیدکنندگان و دست اندرکاران دقت لازم را داشته باشند تا اسیر دام سوء استفاده کنندگان نشوند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.