مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به پاس رقم خوردن روزی فرهنگی در استادیوم امام رضا(ع) از هواداران دو تیم شهر خودرو و پرسپولیس طی پیامی قدردانی کرد.

قدردانی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از هواداران تیم شهر خودرو

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی در خصوص بازی روز گذشته شهرخودرو با پرسپولیس اظهار کرد: روز جمعه 12 مهرماه مصادف بود با روز شهادت حضرت رقیه(س)، جامعه ورزش و جوانان با همکاری آستان قدس و هیأت فوتبال خراسان رضوی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیار خوبی را در این روز برگزار کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: از مهم‌ترین نکاتی که روز گذشته در ورزشگاه امام رضا(ع) رخ داد، شرکت بیش از 20 هزار نفر در قرائت صلوات خاصه و مداحی‌هایی بود که در استادیوم برگزار شد و یک روز با شکوه فرهنگی مذهبی را برای ورزش استان رقم زد.

وی بیان کرد: این کار فرهنگی مذهبی باعث شد، دیدار بین این دو تیم پر طرفدار با کمترین حاشیه و با نظم و انضباط مثال زدنی برگزار شود.

فتاحی با بیان اینکه جامعه ورزش و جوانان همواره ثابت کرده که دغدغه‌های مذهبی از اولویت‌هایش است، عنوان کرد: همواره بیانات آیت‌الله اعلم‌الهدی به عنوان شخص اول فرهنگی استان و نماینده ولی‌فقیه برای ما بسیار مهم بوده و از آن بهره می‌بریم، با همکاری استاندار این مسابقه فوتبال را بعداز نماز مغرب و عشا به خوبی برگزار کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: وظیفه خود می‌دانم از تمام کسانی که برای خوب برگزار شدن این مسابقه جذاب تلاش کردند، صمیمانه تشکر کنم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.