معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌هایی به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی(ع) امروز در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

برنامه‎ های سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) در حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد  اظهار کرد: برنامه‎های متعددی به مناسبت ایام شهادت امام حسن(ع) در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده تا عموم زائرانی که برای تسلیت شهادت آن حضرت به محضر امام هشتم(ع) مشرف می‌شوند، از آن بهره‌مند شوند.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: ویژه برنامه روز شهادت امام حسن(ع) از ساعت ۹:۳۰ صبح روز یک‎شنبه در رواق امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و در این مراسم حجت الاسلام محمود معرفت سخنرانی می‌کند.
وی گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه عزاداری و سوگواری برای زائران عرب و اردوزبانی که از کشورهای مختلف در این ایام به حرم مطهر رضوی مشرف شده‌اند در رواق‌ دارالرحمه برگزار خواهد شد.
شریعتی‌نژاد تصریح کرد: مدیحه‌ و مرثیه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در سوگ شهادت امام حسن(ع) و برپایی جلسات سخنرانی با موضوع بررسی ابعاد مختلف شخصیت این امام همام در اماکن متبرکه از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت شهادت آن حضرت در حرم مطهر است و برنامه عزاداری ویژه بانوان نیز در سالروز شهادت امام حسن‌مجتبی(ع) در رواق حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده که از قبل از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

منبع: استان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.