همدان- سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: واحد رفع سد معبر جهت تسهیل عبور و مرور زائرین اربعین حسینی در همدان آمادگی کامل دارد.

سد معبر در مسیر تردد زائران در همدان ممنوع

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان،  محمدعلی گلشن با تاکید بر آماده باش مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان در مراسم پیاده روی اربعین اظهارکرد : با توجه به تردد زائرین کربلای حسینی از شهر همدان ، معابر عمومی بلوار سردار همدانی ، آیت الله نجفی و بلوار ارتش که در مسیر حرکت زوار قرار دارند توسط واحد رفع سدمعبر  پاکسازی و ساماندهی شد.

وی با اشاره به اشغال معابر عمومی مذکور توسط تعدادی از کسبه و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه خطر ساز و ایجاد ترافیک ، خواستار همکاری و حمایت هر چه بیشتر شهروندان و کسبه با مامورین رفع سدمعبر جهت تسهیل در تردد زائران مراسم پیاده روی اربعین و برقراری نظم و انضباط شهری شد.

گلشن در پایان با اشاره به استقرار چندین واحد گشت خودرویی و نیروی ثابت بصورت شبانه روزی در مسیرهای یاد شده جهت پیشگیری و برخورد با هرگونه سدمعبر توسط دستفروشان ، بساط گستران و مغازه داران ، از کلیه شهروندان درخواست نمود شکایات خود را در این زمینه با شماره گیری تلفن ۱۳۷ به مرکز مدیریت جامع شهری اطلاع رسانی نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.