یزد - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان در ارتباط و تعامل مردم مدارای بیشتری داشته باشند تا مشکلات و سختی‌ آنها افزایش نیابد.

مدارای مسئولان با مردم در حوزه‌های مختلف افزایش یابد

به گزارش قدس آنلاین به  نقل از دفتر نماینده ولی فقیه ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با جمعی از پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی استان یزد اظهار داشت: در روایات بر بحث مدارا با مردم و جامعه برای رفع مشکلات بسیار مورد تاکید است و در شرایطی که برای مردم مشکلات زیادی به وجود می‌آید و شرایط معیشت و زندگی آنها در سختی می‌گذرد، مسئولان باید با آنها مراعات بیشتری کنند تا گرفتاری‌ها رفع شود.

وی افزود : امام خمینی(ره) هم همیشه تاکید می‌کردند که اگر کسی مشکلی داشت و به شما مراجعه کرد سعی کنید مشکلش را حل کنید ولی اگر در توان شما نبود، حداقل با وی مدارا و مهربانی کنید تا او را ناراحت و آزرده ‌خاطر نکنید.

ناصریتصریح کرد : برخورد خوب با مردم بسیار در دل‌های آنها تاثیرگذار است و در مقابل اگر خدای ناکرده با مردم برخورد بد صورت گیرد، آنها اعتمادشان را از دست می‌دهند.

امام جمعه یزد گفت: در شرایط فعلی مردم با مشکل مواجه هستند و گرفتاری‌های مالی و سختی‌های آنها افزایش پیدا کرده و دشمن هم از به شدت با استفاده از رسانه‌های مختلف و فضای مجازی به شایعه پراکنی برای تخریب اذهان عمومی مشغول است، باید مدارا با مردم را افزایش دهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمن با این اقدامات سعی بر آماده کردن اذهان مردم برای بی اعتمادی به نظام را دنبال می‌کند، باید با رفاقت، دوستی، مراوده و مدارا کردن با مردم، زمینه خنثی شدن این توطئه‌های دشمن را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان ساخت: اگر در شرایطی بحث جریمه‌ای وجود دارد ولی می‌توان از آن گذشت کرد باید به تذکر اکتفا کرد ولی اگر امکان گذشت نیست و حتما باید جریمه انجام شود، این اقدام هم باید با آرامش باشد تا سبب ناراحتی آنها به وجود نیاید.

ناصری افزود: حتی اگر با مجرمان هم با اخلاق خوب و مهربانی رفتار شود قطعا بر آنها هم تاثیرگذار می‌شویم و می‌توان وی را از کارهایی که انجام داده پشیمان کرده و به سمت راه راست هدایت کنیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه باید اقدامات تبیین کننده در فضای مجازی در راستای آگاه کردن مردم نسبت به اقدامات و توطئه‌های دشمن انجام شود گفت: باید تلاش کنیم که با بصیرت‌افزایی زمینه‌ای فراهم کنیم که مردم هر چیزی که می‌بینند یا می‌شنوند را سریع قبول نکنند و ابتدا در ارتباط با آن تحقیق شود و بعد اقدام به پذیرش نمایند.

طرح‌های ناظر ۲ و ۳ در یزد اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی استان هم در این دیداراظهارداشت: در طول ۴۰ سال گذشته ایران اسلامی با اقتدار در برابر تمام دشمنان ایستادگی کرده و ما هم با تمام توان در برابر زیاده‌ خواهان و متعرضان به حقوق جامعه ایستادگی می‌کنیم .  

سردار محمدرضا میرحیدری افزود: به تمام آنهایی که جاهلانه در مسیر دشمن قرار دارند و متعرض به حقوق الهی و مردم شریفمان هستند قاطعانه اعلام می‌کنیم که اجازه نمی‌دهیم افراد قانون‌گریز، قانون شکن و متجاوز به حقوق جامعه و حدود الهی به اقدامات مجرمانه خود ادامه دهند.

وی افزود: دستگاه‌های امنیتی استان با هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، در کنار هم با وفاق به دنبال افزایش و تثبیت امنیت استان هستند و به حمدالله با همدلی که بین دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، سپاه و بسیج عزیز و دستگاه قضائی وجود دارد، ما با تمام توان در امر مبارزه با زیاده خواهان و متعرضان به حقوق جامعه ایستاده‌ایم و در مسیر ارتقای سطح امنیت جامعه قدم بر می‌داریم.

حیدری تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با این همه دشمنی که استکبار دارد، الحمدالله امنیتی مثال زدنی دارند و به برکت ایمان مردم حسینیه ایران، باز در بین سایر استان‌های کشور، یزد نمونه امنیت به حساب می‌آید.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امروز دغدغه‌های مردم در حوزه‌های فرهنگی زیاد است گفت: انشاالله با اقداماتی که در فعال‌سازی قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر استان و شورای فرهنگ عمومی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد انجام شده، این آمادگی را داریم که در جهت رفع دغدغه‌های موجود قدم برداریم.

میرحیدری از اجرای طرح ناظر یک خبرداد و گفت: طرح ناظر دو هم به زودی کلید خورده و در ساماندهی وضعیت اماکن استان کار را دنبال می‌کند و در حوزه سایبر و فضای مجازی و ساماندهی شبکه‌های اجتماعی هم ناظر سه شروع به کار می‌کند .

انتهای  پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.